Huutonetin vaatepaketteja myyneet ja ostaneet teille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manskumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manskumamma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
1 025
0
36
Ajattelin laittaa vaatepaketteja myyntiin tytöille ja pojille, mutta kannattaako yks iso molempia ja meneekö kaupaks jos laittaa hintavarauksen?
mulla koot olis tyttöjen 74cm-104cm. ja poikien paketis 86-110cm.
Paljonko vaatepaketissa vois olla yhden vaatteen arvo tais siis hinta että paljolla ostaisitte.
Vaatteet on ihan tuollaista siistiä perus vaatetta (h&m, fix, tutta ym..) ja sitten mukana muutama vähän parempi / nätinpi.

vaikeaa, mut mä haluaisin paketit sitten heti kerralla kaupaksi.
mä en kyllä tiedä uskallanko ilman hintavarausta laittaa..

yksitellenkään ei jaksa alkaa laittamaan myyntiin :(

Valitettavasti kokohaarukka voipi olla turhan suuri! Menee todennäkösemmin kaupaksi kun on esim. 74-80cm, 86-92cm ja 98-104cm. Pojan pakettiin samatapaisesti jaettuna. Ei liikaa kokoja samaan pakettiin!

Mä myyn ja ostan vain sellaisia paketteja jotka on ns yhtö korkeintaan kahta kokoa (eli viimeksikin myin paketin jossa oli 98-110 cm mutta kaikki keskenään saman kokoisia, eli yhtä aikaa käytössä)
lapset kun kasvaa niin eri tahtiin niin varsinkin kausivaatteet voi jäädä kokonaan käyttämättä.
Just eilen kattelin kun oli kivan näköisiä tyttöjen vaatteita myynnissä mutta koko haarukka
116 - 146 cm...

Alkuperäinen kirjoittaja Miepä mie:
Valitettavasti kokohaarukka voipi olla turhan suuri! Menee todennäkösemmin kaupaksi kun on esim. 74-80cm, 86-92cm ja 98-104cm. Pojan pakettiin samatapaisesti jaettuna. Ei liikaa kokoja samaan pakettiin!

näin juuri,itse ainakin laitan aina esim,92/98cm vaatteet yhteen,104/110cm yhteen yms..

eli kannattaa laittaa tuolla tyylillä niin menee kaupaksikin.

Mulla on myynnissä siistikuntoinen86/100cm tytön vaatepaketti jossa on hintavaraus. Mulla vaatteiden hinta jää per vaate noin 0,50. Löytyy pitkiä housuja, collegevaatteita, hameita , t-paitoja ym...

itse laittaisin nuo paketit vielä kahtia, vaikka tytön 74-86 ja 92-104. En tykkää ostaa koko satsia kerralla, kun säilytysongelmaa jne. Tuo hinta on sit vähän kinkkinen... Joko niin, että lähtöhinta esim 1e/vaate ja se ilman hintavarausta... kuitenkin pitää jättää sitä huutovaraakin. Jos liian korkea lähtö, ei kukaan osta... Noiden pakettien menekki huutiksessa on osin ihan tuurista kiinni, joskus hinta nousee hyvin toisinaan taas ei yhtään huutoa vaikka oikeesti olis hyviä vaatteita... Niin ja vaikkei hv ylittyisikään, niin ainahan ostajan kanssa voi keskustella sopivasta hinnasta... Onnea myyntiin =)

mäkin olen sitä mieltä että liian iso kokoväli. vaik 2-3e t-paita, 3-4e pitkähihainen, housut 3-5e ja muu sälä sukat,pipot, hanskat jne 1-3e. takeista voi pyytää mun mielestä 5-7 e..jos jotain supermerkkiä jne niin siitä sitten vaan suurempi yksikköhinta..siitä tulee nopeesti jo 90euroo. hintavaraus vois olla vaikka 1/2-3/4 täydestä hinnasta mikä tulis laskiessa kaikki yhteen. sit ihan älyttömän kokoisia paketteja en itse ostaisi. kun mihin ne vaatteet sit kotona laittaa ja ei kuitenkaan kerkee käyttää tän kokoisilla niitä kaikkia.. kun varmasti on jo jotain sen kokoista vaatetta..

Yv:tä laittaneet. Mä pidän teidät mieles :) Ilmoittelen yksärillä, jos en laitakaan huuttikseen.

Täytyy vaan kattoa nuo vaatteet läpi, kunhan ehdin ja päättää sitten mitä teen..
Tuossa olis tuo pikkuapuri tulossa sotkemaan koko ajan mun juttuja. Hommista ei tule yhtään mitään |O

Yhteistyössä