HuutoNetin tienestinne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kate

Vieras
Paljon olette "tienanneet" Huuto.Netissä viimeaikoina? Tai mikä on suurin saldonne esim.kuukaudessa? Kiinnostaa, en ole ikinä itse mitään siellä myynyt, meneekö sitä tavaraa sitten tosiaankin kaupaksi? Vai jääkö suurinosa kummiskin myymättä vaikka tavara olisi uuttakin......

Itse en kauhean isoja määriä kerralla myy huutiksessa ja tienestit riippuu ihan siitä mitä olen myymässä. Esim uudesta Reimatec-haalarista olen saanut huutiksessa 100?. Tuplarattaista 400?. 70 osaisesta lastenvaatepaketista 60?...

Minulla on erillinen tili (jota käytän huutiksessa sekä ostajana että myyjänä) ja rahaa sille on kertynyt vuodessa 465 euroa. Tosin tähän summaan olen myynyt kaksi sellaista 70 euron juttua. Olen tuolta tililtä maksanut myös postikulut, eli tuon verran tavaroista olen saanut. Ostohintaa en halua edes ajatella ;) mutta minä pidän huutiksesta sen vuoksi että tavaroista pääsee eroon yleensä...

Just laskin, että myin vauvan 56-68cm vaatteita reilulla 100eurolla. Myin muutaman ison paketin. Yksittäin olisin saanut varmasti enemmän, mutta vaivakin olisi ollut suurempi. Olen myynyt huonekaluja ym. Ne käyvät hyvin kaupaksi, jos ovat tietyn merkkisiä (esim. Muurame, Artek). Parit lastenvaunut olen myös myynyt ihan ok hintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ollaan myyty sohva ja mattojakin ja ainakin niille on helposti löytynyt ottaja =) hinnastahan se yleensä aina on kiinni =)

no hyvä. mie haluan päästä muutamasta matosta eroon ja pyökkisestä vitriinihyllyköstä. kokkeilen laittaa ne sinne myyntiin kuhan ensin saan kuvat...

mites muuten, ootko pessynnä ne matot ensin? mie aattelin jotta kävisin konepesulassa pesemässä koska ikävä myyä likasia mattoja, ei tuu varmaankaan hyvä mieli ostajalle jos heti joutuu mattopyykille. ja jos vaikka pesukustannukset sais niin hyvä ois =)

Yhteistyössä