Huutonetin osta heti -kohteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hapsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hapsu"

Vieras
Jos ostatte Huutonetistä osta heti -kohteen, niin otatteko välittömästi oston tehtyänne yhteyttä myyjään?
Siis sillä oletuksella, että haluatte esim. noutaa tuotteen.

Itsellä oli sitteri myynnissä ja se ostettiin osta heti -hinnalla tunti sitten.
Ostaja ei vieläkään ole ollut yhteydessä ja minäkin jo lähetin viestin, että haluatko tulla noutamaan.
Uskon kuitenkin, että ostaja haluaa tulla noutamaan sitterin, koska asuu ihan lähellä ja muutenkin onhan sitteri aika iso lähetettäväksi.

Jos itse huudan osta heti tuotteen, niin totta kai otan heti yhteyttä, kun kerran siinä koneella olen. (ja muutenkin kyllä otan yhteyttä heti tilaisuuden tullen)

Mutta olen huomannut myyjänä, että kaikki muut ei suinkaan tee näin. Nytkin mulla perjantaina aamupäivällä joku huusi osta heti kohteen eikä ole vieläkään kuulunut mitään. Ite laitoin vielä varmistusviestin pe, että huomasihan vakioviestin.

En kyllä ymmärrä miksi viivyttää yhteydenottoa, kun kerran on siinä koneella ja itse sulkee sen kohteen sillä osta heti napin painamisella...

No kyllä mä ainakin otan samantien yhteyttä, koska se meklarin viesti tulee muutaman minsan sisään siitä kun tuotteen ostaa niin kyllä mä sen hetken odotan koneella ja samantien pistän myyjälle viestiä. Osta heti kuitenkin on osta HETI, eikä viiden päivän päästä.

Osta heti, maksa heti ja jos haluat noutaa, ota yhteys heti. Minä en ymmärrä niitä osta heti -huutajia, jotka jäävät maleksimaan yhteydenoton kanssa. Jos kerta on koneella ja klikkaa itselleen ostoksen, on kohtuullista odottaa, että myös yheydenotto tapahtuu samalta istumalta. Miksi ei tapahtuisi??

[QUOTE="Vieras";24834879]Ootko tosissas? Tunti sit suljettiin ja sekunnilleen pitäis ottaa yhteyttä? Kaikkea sitä kuuleekin..[/QUOTE]

Osta heti on pikkasen eri asia kun normi huutokauppa - ei voi olettaa että ihminen olisi huudon sulkeutuessa koneella. Mutta kun on osta heti, niin se ihminen nimenomaan itse aiheuttaa sen kohteen sulkeutumisen ja silloin todellakin pitäisi samantien ottaa yhteyttä, kun siinä koneella kerran on!

En mä nyt sano, että on pakko ottaa heti yhteyttä.
Ihmettelen kuitenkin hieman, että miksi ei voi heti ottaa yhteyttä.
Jos kerran on päättänyt ostaa heti, niin miksi pitää yhteydenoton kanssa odotella?
Myyjän yhteystiedot kun kuitenkin tulevat heti kohteen sulkeuduttua sähköpostiin.

Kyllä itse silloin kun olen jotain osta heti -hinnalla ostanut, niin myös samantien olen ottanut myyjään yhteyttä. Jos siis vakioviestissä ei ole myyjän tilinumeroa tai haluan noutaa tuotteen.

Mun mielestä paras oli, kun osta heti otti yhteyttä vasta viikon päästä. Silloin ilmoitin, että kohde lähtee uudelleen myyntiin, jos hän ei sitä halua. Rahat sain lopulta 3 vkon päästä!

Tän mun ostajan kohdalla annettakoon hieman anteeksi hitautta, kun näyttäisi olevan ihan uusi huutonet käyttäjä. Ainakaan palautteita ei näytä entuudestaan olevan.
Eli ei välttämättä ole kaikki käytännöt selvillä vielä.

osta heti tuotteen kohdalla jos vakioviestissä ei ole tilinumeroa mihi maksaa otan heti yhteyttä ja pyydän tilinumeron, jos viestissä on tilinumero maksan heti ja ilmoitan myyjälle että on maksettu, jos noitaa haluan ilmoita heti vistillä ja koita siopia sopivaa ajankohtaa milloin noutaa

[QUOTE="pallo";24834936]Huutiksessa saattaa joskus kestää tunteja kohteen sulkeutumisen jälkeen ennen kuin voittoviesti tulee.[/QUOTE]

Kyllä mulla on voittoviestit tullu aina muutaman minuutin sisällä kohteen sulkeutumisesta. Ja kuitenkin mullakin varmaan parisataa kauppaa takana.

Sen oon kyllä huomannu, et kun ilmoitusvahtia käyttää, niin ne viestit tulee monesti useankin tunnin viiveellä siitä kun ilmoitus on jätetty.

Mä otan myös heti yhteyttä myyjään, kun kerran koneella olen. Joskus on kuitenkin esimerkiksi vauva herännyt just kun olen ostanut tuotteen, niin olen tullut hoitamaan kaupat loppuun myöhemmin, ja kerran oli pankin avainlukulista jäänyt niin ettei ollut juuri silloin saatavilla, niin maksoin tuotteen ja laitoin viestin myyjälle vasta illalla :)

Yhteistyössä