Huutonetin logiikkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu, toi logiikka toimii ainoastaan huuto.netissä :D mut niin se vaan on, jos laitat lähtöhinnaksi vaikka johonkin vaatteeseen euron, niin ei se ketään oikeen kiinnosta, jos ei satu oleen ihan helmi... =)

yleensäkään en tajua koko huuto.nettiä. käytettyjä vaatteita myydään uuden hinnalla... ja sitten toiset ostavat uusia ja iskevät myyntiin voittojen toivossa. niin paljon saanut paskaa vaatetta sieltä että ikinä en enään osta. myyjät lupailee vaikka mitä että ei ole kuin kerran päällä ollut ja vaate on aivan kamala lumppu. jos laittaa negaa saa itse saman... kiva kiva.

Minä kyttäsin huutonetistä itselleni yhtä puseroa ja laitoin siitä kyssärin myyjälle. No, hän vastasi siihen vasta huudon päätyttyä, oli kuulemma ollut reissussa. Laittoi sitten myöhemmin viestiä s-postiini, että pusero on uudelleen huudettavana, jos kiinnostaa. Hän voi sulkea kohteen heti huutoni jälkeen. Olin jo huutamassa puseroa, kun huomasin, että myyjä oli nostanut hintaa eurolla :o Sen verran v-mäinen olin, että jätin huutamatta.

Juu, tarkkana saa olla ja varautua aina, ettei vaate välttämättä vastaakaan kuvausta. Minäkin olen pariin otteeseen saanut "siistejä" vaatteita, joissa on ollut isoja tahroja siellä täällä eivätkä edes lähteneet pesussa. Myyjän kommentti on ollut useimmiten "harmi, etteivät vaatteet vastanneet odotuksiasi". Ja that´s it. Ei mitään muuta. Juu, ei todellakaan vastanneet käsitystäni siististä vaatteesta ja negaa annoin myyjälle siitä hyvästä ja itselle jäi vain tosi paha mieli.

Vain yksi myyjä palautti kerran sekä maksamani ostohinnan ja postarit kun paita ei vastannutkaan kuvaustaan.

Yhteistyössä