Huutonetin käyttäjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään myydä yksitellen, koska jos itse ostan niin en tykkää paketeista. Ainakaan isoista, koska siellä on aina vaate jota et halua.
Tietty kannattaa myydä pikkupaketteina esim. Bamsea, Nalle Puhia, Hello Kittyä ym. mitkä on suosittuja. Niistä saattaa hyvässä lykyssä saada enemmän kun on uutena maksanut.

Elikäs vois laittaa aluksi jonkun sopivan käyttövaatepaketin ja jos huutoja alkaa tulla niin lisäis sit vaikka jonkun uuden vaatteen tai kerran käytetyn? :whistle: juuh, bodyja on tullu osteltua ja jääny osa käyttämättä. :D

Ja lisään vielä, että mä laitoin omaan pakettiini viimeksi vähän pareittain housuja ja paitoja, tavallaan asukokonaisuuksia.
Tuntuu, että pelkät paitapaketit ei kiinnosta, eikä pelkät housupaketit, mutta kun on sopivasti molempia ja jotain pientä lisäksi (mulla oli sukkia, uikkarit ja vaippoja) niin siinähän on sitten kaikki tarvittava samassa paketissa helposti ja kätevästi.
Muista punnita postikulut kaikkien tulevien lisäysten kanssa, ettei käy niinkuin mulle, että innoissani huudoista laitoin lisää ja lisää ja lopulta jäi postikuluja itselle maksettavaksi, kun paino meni yli alkuperäisestä punnituksesta.

Entäs kesävaatteet, minä hullu ostin pojalle H&M hihaton-shortsisettejä ja niitä ei ehditty käyttää, yks snoopysetti käyttämätönkin.
Jos kokeilis ensin vaikka yhdellä kohteella ja jos siitä jotain tulee niin pistäisin lisää. Huh, miten tääkin voi näin jännittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Entäs kesävaatteet, minä hullu ostin pojalle H&M hihaton-shortsisettejä ja niitä ei ehditty käyttää, yks snoopysetti käyttämätönkin.
Jos kokeilis ensin vaikka yhdellä kohteella ja jos siitä jotain tulee niin pistäisin lisää. Huh, miten tääkin voi näin jännittää :D

Juu, Snoopy-vaatteista saa kanssa hyvin, etenkin uusista. Ei muuta kun onnea matkaan!
:)

joojoo, laita reippaasti vaan, sitten sen näät miten käy =) tarkka kuvaus ja tarkat postarit, niin eiköhän se siitä =)
ja paketteina menee kyllä käyttövaate parhaiten ehkä.. =) mutta tosiaan helmet yksitellen :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joojoo, laita reippaasti vaan, sitten sen näät miten käy =) tarkka kuvaus ja tarkat postarit, niin eiköhän se siitä =)
ja paketteina menee kyllä käyttövaate parhaiten ehkä.. =) mutta tosiaan helmet yksitellen :D :D

Näin juuri! Ja ISOT selkeät kuvat, joita ei tarvii klikkailla isommaksi erikseen.

Liputan kans noitten isojen kuvien puolesta :attn:

Inhoan pieniä klikattavia kuvia |O

Pistät ehdottomasti myyntiin yksittäin vaatteita, selkeät ilmoitukset rivin välit mukaan lukien, helppo & selkeä lukea =)

Voih, tästä hommasta ei tule mitääään. :D
Laitoin eri läjiin vaatteita mitkä säästän, mitkä menee uffiin ja mitkä myyn pois. Vauvanvaatteita onkin todella vähän. Aloin vasta pojan ollessa vuoden ikäinen ostelemaan vaatteita.
Meilläkin kun tuota poikaa tehtiin kauan niin jotenkin tekis mieli myydä vaatteet pois ja toisaalta taas jos joskus tulee toinen niin ois jo vaatetta valmiina. Mies yrittää lohduttaa, et saahan noita vaatteita sit aina hommattua uudestaankin. Niin ja sanoin siihen et mä alotan sit heti plussan jälkeen, on sitten toiselle lapselle heti vauvasta kivoja vaatteita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Drama queen:
Mä tykkään myydä yksitellen, koska jos itse ostan niin en tykkää paketeista. Ainakaan isoista, koska siellä on aina vaate jota et halua.
Tietty kannattaa myydä pikkupaketteina esim. Bamsea, Nalle Puhia, Hello Kittyä ym. mitkä on suosittuja. Niistä saattaa hyvässä lykyssä saada enemmän kun on uutena maksanut.

Ihan älytöntä maksaa enemmän.

Yhteistyössä