Huutonetin ihmeellisyyksiä nro. 101

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PellekaijaPum:
Höh. Mun mielestä ihan kivoja vaatteita. Mitä sen on väliä onko joku takki vanha? En jaksa ymmärtää miksi alle kouluikäiset pitää välttämättä pukea kamalan TRENDIKKÄISIIN vaatteisiin. Hinta on kyllä aika huikee, mutta onhan siinä tavaraakin...

Joo,mutta siltikin..

Öh, no en minä kaikista vaatteista pitänyt, mutta suurimmasta osasta kyllä. 250 euroa on jo liikaa, mutta 150 euroa olisi ihan kohtuullinen summa. Enkä välitä pätkääkään onko merkkivaatteita vai ei.

Mulla ei oo tyttöä, joten en noita vaatteita huutais. Mutta musta siinä on oikeasti paljon tavaraa.

Mut se mua kyllä ihmetyttää, että lapsetkinko te opetatte sille mikä on nyt muotia ja mikä ei? Siis jo tuommoisesta 3-vuotiaasta joka käyttää 100-senttisiä vaatteita. Eikö tärkeintä ole käytännöllisyys? Siisteys ja eheys. Paketissa oli paljon vaatetta, joka mielytti minun silmääni, mutta tosiaan ei ole tyttöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja PellekaijaPum:
Höh. Mun mielestä ihan kivoja vaatteita. Mitä sen on väliä onko joku takki vanha? En jaksa ymmärtää miksi alle kouluikäiset pitää välttämättä pukea kamalan TRENDIKKÄISIIN vaatteisiin. Hinta on kyllä aika huikee, mutta onhan siinä tavaraakin...

no juu, trendeistä en välitä mäkään.. mut ihan oikeesti 1500vanhaa mummoa? :whistle:

No niinhän mä just sanoin, että hinta on aika huikee :D
JOS mulla olis tyttö, kelpuuttaisin kyllä lähes jokaisen vaatteen, mutta en mä niistä kyllä tota hintaa maksais =)

Ihan siistejä vaatteita ja aika paljonkin. kaikki eivät tykkää kierrellä kaupoissa tai metsästää vaatteita edes nettisivuilta. Tuosta saa kerralla aika kattavan vaatepläjäyksen. Aina ei ole tärkeintä se, onko vaate uusi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
MItä tässä myydään?

http://www.huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=71415755

Myyjällä myynnissä useampia tällaisia paketteja.

Siis pahvilaatikkojako siinä myydään, aivan käsittämätön juttu.

Joo, lego pahvilaatikkoja kauppaa samainen myyjä useampiakin ,hyvään hintaan.

tää on kyllä uskomatonta huijausta. siis vaikka otsikossa sanotaan että "paketti" (ohimennen) niin enpä olis uskonut että siellä ei oo legoja sisällä :o jotenki älytöntä että kukaan myy pelkkää pakettia, ei sitä tuu ajatelleekskaan että ei niitä legoja olis.

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
MItä tässä myydään?

tää on kyllä uskomatonta huijausta. siis vaikka otsikossa sanotaan että "paketti" (ohimennen) niin enpä olis uskonut että siellä ei oo legoja sisällä :o jotenki älytöntä että kukaan myy pelkkää pakettia, ei sitä tuu ajatelleekskaan että ei niitä legoja olis.

Tää on jo uskomatonta :laugh:

MItä tässä myydään?

ei hitto ::D:D joku saanu loisto idean taas. kauankohan tuo saa tuolla myydä näitä. vai tekeekö periaatteessa edes mitään laitonta kun ei niistä legoista mainitse??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MItä tässä myydään?

ei hitto ::D:D joku saanu loisto idean taas. kauankohan tuo saa tuolla myydä näitä. vai tekeekö periaatteessa edes mitään laitonta kun ei niistä legoista mainitse??

No, luulenpa, että lego-keräilijät tietävät, mistä on kysymys! :) Joku omistaa jo tuon legon, mutta alkuperäinen pakkaus puuttuu ja tästä sen nyt voi ostaa.

Mä tykkäsin, että kivoja vaatteita, noista ehkä pari mekkoa sellasia että tyttö ei haluis käyttää, mutta muuten tosi kivoja.

En tosin koskaan maksais huutiksessa vaatteista noin paljoa, mutta kyllä siinä mielestäni on rahalle vastinetta.

Mä voisin ottaa ne Marimekon yöpaidat 2 eurolla kappale. Ja ehkä 1-2 paitaa lisäksi. Muuta en tuosta paketista haluaisi. Ihan peruskivaa vaatetta, mutta mä en osta mitään peruskivaa Huutiksesta, vaan ainoastaan tositosi kivaa ja spesiaalia jota ei kaupasta saa :xmas: .

Yhteistyössä