Huutonet:Paljonko saa olla neg.palautetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Eli paljonko voi olla neg.palautetta, että tunnus suljetaan? Vai suljetaanko ja jos haluaa suljettavaksi niin pitääkö itse olla yhteydessä ylläpitoon? Ärsyttää eräs huutaja, joka huutaa huvikseen eikä vastaa sitten mitään s-postiin eikä edes puhelimeen!! Neg.palautetta 10.66% mut se on varmaan vielä liian vähän?

Minulla oli yksi huutaja jolla yli puolet negaa ja jätti lunastamatta huutonsa. Monta huutoa. Kuukausien kuluttua tästä ilmoitti syyn ja pahoitteli tapahtunutta ja osti ne mitä oli silloin huutanut. Hänellä oli oikea syy ja harmittelen, että annoin silloin negaa lisää.
Jos oikeasti hupihuutaja niin ylläpitoon yhteys ja ilmoita tunnus sinne. Ei se negojen määrä kerro mitään. Kai kaikki saa olla negaa ja sittenkin on ok tehdä kauppaa.

Tällä ostajalla on useampi lunastamaton huuto 2 viikona aikana, siis muittenkin kohteita eikä minun vaan. Palautteita kun lukee niin hänellä on jaksoja, jolloin useampi huuto lunastamatta mutta joitakin välissä sitten lunastanut. Mutta mihinkään neg.palautteeseen ei ole vastannut! Ainoastaan muutamaan ensim.mutta ei muihin! Ja kaikki toteavat samaa:ei vastaa s-postiin eikä puhelimeen :( Ärsyttää tuollaiset tyypit!

[QUOTE="vieras";22430823]Minulla oli yksi huutaja jolla yli puolet negaa ja jätti lunastamatta huutonsa. Monta huutoa. Kuukausien kuluttua tästä ilmoitti syyn ja pahoitteli tapahtunutta ja osti ne mitä oli silloin huutanut. Hänellä oli oikea syy ja harmittelen, että annoin silloin negaa lisää.
Jos oikeasti hupihuutaja niin ylläpitoon yhteys ja ilmoita tunnus sinne. Ei se negojen määrä kerro mitään. Kai kaikki saa olla negaa ja sittenkin on ok tehdä kauppaa.[/QUOTE]

Mikähän syy mahtaa olla oikeutettu jos kuukausia myöhäss????? Jäi vähän mietityttään ;)

Niinpä, en minä ainakaan odottaisi kuukausia! Sitä paitsi oisin jo tuossa ajassa laittanut uudelleen myyntiin! Joku aika sitten odotin yhdeltä huutajalta reilu 3 vkoa maksua, vedätti vaikka millä verukkeilla ja suurin piirtein lapsi kuolemankielissä.. Joo, jotenkin uskottavaa kun silti ehtii huutelemaan tuotteita mut ei ehdi maksamaan.. Laitoin neg.palautteet, mut sain itse haukut ja neg.myöskin.. "Reilua" tosiaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja miettii myös;22430951:
Mikähän syy mahtaa olla oikeutettu jos kuukausia myöhäss????? Jäi vähän mietityttään ;)

No ei ehkä kuukausia...
Kerran osui kohdalle eräs joka joutui äkkiarvaamatta synnyttämään ja lapsi tehohoitoon, joten arvelin ettei siinä kohdassa ehkä huutiskaupat olleet päällimmäisenä mielessä. Viivästyi ehkä kuukauden päivät.

Ja toisen kerran perheessä oli paha tautikierre ja äiti myös sairaana moneen otteeseen, joten ymmärsin silläkin kerralla.

Eihän näitä usein tule vastaan. Mutta ei ole lunastamattomia huutojakaan osunut kohdalle, onneksi.

Yhteistyössä