huutonet / miten toimitte?

Kun löydätte jonkun kivan tuotteen huutonetistä niin miten seuraatte sitä ja mahdollisesti huudatte sitten kun huutokauppa on sulkeutumassa?

Löysin tosi hienon tuotteet huutonetistä jonka haluan itselleni mutten kuitenkaan aio maksaa hintaa, jolla sen saisi "osta heti" tekniikalla.. Laitoin jo kalenteriin merkinnän päivästä ja ajasta jolloin kohde sulkeutuu.
Miten te muut seuraatte näitä tuotteita?
 
Näin teen
Ostan Osta Heti hinnalla jos se on PAKKO saada! Muuten seurailen tilannetta.. En todellakaan korota itse sitä hintaa.. Typeräähän se on. Puhelimeen/paperille muistilappua kohteen sulkeutumisesta ja sitten katson tilanteen ja huudan jos hinta ei mielestäni ole paha. Mutta ei tosiaan kannata huudella etukäteen tuotetta, koska siinä vain korotat itse kohdetta jos sitä muutkin huutaa.
 
tämä
Mä laitan huudon ja seurailen sitten sitä siitä eteenpäin. Huudolla varmistan tosiaan sen, ettei myyjä pääse sitä turhaan sulkemaan ja samalla näkee, että kiinnostusta löytyy. Joskus käytän myös korotusautomaattia.
 
grt
Jos haluan tuotteen ja Osta heti -hinta on sopiva, ostan sen heti. Joskus käytän korotusautomaattia ja joskus taas laitan sivun kirjanmerkkeihin ja katson mihin hinta on noussut juuri ennen sulkeutumista, ja huudan sitten jos hinta ei ole noussut liikaa.
 
"miuu"
korotusautomaattia käytän. tai sit huudan kerran ja jos joku ohittaa, niin palaan myöhemmin tarkistamaan hinnan. tai useinkaan en enää muista tms. joten luotan enempi korotusautomaattiin. Multa on monta vaatetta huudettu nenän edestä, kun en kyttää viimeisiä hetkiä. :D

yhden pöydän huusin osta heti-hintaan, koska sekään hinta ei ollut paha ja kohteessa oli jo kaksi huutajaa kilpailemassa.
 

Yhteistyössä