Huutonet ja postitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelen

Vieras
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=66590891

tuossa kohteessa pisti silmään se, että myyjä haluaa 3 eur postituskuluja. Se sisältää postituksen, pakkaamisen ja palkkaa postiin viemisestä. siis mitä ihmettä, itse olen aina veloitannut vain todelliset postikulut. Eihän tuollaista kukaan huuda. Tulee kova hinta käytetylle vaatteelle. Onkohän tää yleistäkin huutiksessa, että veloitetaan jotain muuta kuin varsinaiset postikulut?

On siä noitakin myyjiä joukossa. Toi on tosi älytöntä enkä itse osta noilta tyypeiltä mitään. Minä pakkaan aina itse tuotteet joko ihan kirjekuoriin joille ei paljon hintaa tule kohdetta päälle tai sitten käytän niin pakkauksia, joita tullut minulle omien huutojeni kautta. Ja jos tarvin laatikkoa, pientä tai isoa, niin otan sellaisen kauppareissulta jostain mukaani. En tosiaan osta mitään postin paketteja siihen tarkoitukseen. Ja postiin vien kamat samalla, kun kuljen muutenkin eli olisi noloa laskea bensatkin vielä tuohon.

Mutta kaikkea saa pyytää, eri sitten saako sitä. :)

Toisaalta ymmärrän tuon pakkaamisen joidenkin tuotteiden kohdalla, jos joutuu ostamaan esim. kuplamuovia tms.. mutta en itse tuosta postiin viennistä mitään "pakkiota" ota..

Naurettavaa. Olen tehnyt pari tuhatta kauppaa, enkä koskaan ota maksua yli postikulujen.
Pakkaan Minigrip-pusseihin, joilla on hintaa, kulut menee omasta pussista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toisaalta ymmärrän tuon pakkaamisen joidenkin tuotteiden kohdalla, jos joutuu ostamaan esim. kuplamuovia tms.. mutta en itse tuosta postiin viennistä mitään "pakkiota" ota..

No mut sehän on vähän eri juttu jos tuote tarvii erityiskäsittely esim särkyvä tuotteet, mutta sellaiset, mitkä voi pakata ihan kirjekuoreen tai vaikka muovipussiin, niin niistä ei ole tullut mieleekään velottaa ylimääräistä. Sellaisen, minkä voi viedä lähimpään postilaatikkoon, voin viedä ihan ilmaiseksi. Vai pitäiskö ottaa kilometrikorvaus, kun laatikolla pitää kävellä 1 km ja toinen takaisin kotiin :D Postiin vietävät paketit kulkeutuu silloin kun on muutakin asiaa postin suunnalle

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Naurettavaa. Olen tehnyt pari tuhatta kauppaa, enkä koskaan ota maksua yli postikulujen.

No mitä järkeä tuossa on?
Harrastat siis hyväntekeväisyyttä.
Ne minigripit on kalliita!

Sisällytän hintaan pussit.

voihan tuotteelle laittaa sen pakkaamisen verran ylimääräistä hintaa, jos siitä haluaa saada kulut pois. Itse en ainakaan huuda jos lukee, että pakkaaminen maksaa erikseen

Sisällytän hintaan pussit.

Missä noita MiniGrip pusseja myydään?
Minkähintaisia ovat?

Jokainen laittaa kuluiksi sen mitä tykkää ja se joka huutaa maksaa mukisematta. Turhaa se on toisen toimintatapaa arvostella, meitä kun on niin moneen junaan ja saisi olla valittamassa asiasta kuin asiasta jos sen kannan ottaa.

Yhteistyössä