Huutonet ja huijaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten toimia kun mahdollisesti olen tullut huijatuksi?Laitoin myyjän tilille rahat tasan viikko sitten ja kun miellä on sama pankki niin rahat näkyvät samantien tilillä.Soitin torstaina ja sano laittavansa postin seurantakoodin spostiin mutta mitään ei ole tullut ja pakettikorttia ei tullut postin mukana.Menetinkö rahani vai onko vielä mahdollisuus saada rahat takasin?

Että heti uhkailemaan,just:(

itse laittasin nyt vielä jonkin asiallisen viesti,oletko unohtanut tms. ihmiset voi yllättäen joutua vaikka onnettomuuteen ja silloin on hiukan paha toimittaa asioita jos pää paketissa ollaan:(Tosin kannattaa ehkä vielä tänään odottaa päiväposti (jos ei ole jo tullut) ja katsoa tuleeko pakettikorttia:) ja sitten tosiaan kauniisti kysellä:)
Jos ei vastaa kyselyihisi niin sitten laittasin ehkä 2(armopäivän jälkeen) viestiä jossa jo alkasin sanomaan suoraan tuolla rikosilmolla ja kertoisin syyn miksi tekisin näin,eli en ihan heti lähtisi tuolle ukailupuolelle.
Tosin kukin tavallaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:
aina kiire?

aina kiire?? kuule mä maksoin tasan viikko sit ne rahat myyjän tilille ja kun torstaina soitin kun ei pakettia kuulu ni oliki´n muka paketin vieny sillon postiin ja seurantakoodin lupas laittaa mutta ei ole näkyny ja nyt on jo maanantai.ja poaketti piti jo alkuviikosta lähetä postiin että se sun kiireestä kuule

Alkuperäinen kirjoittaja Localoba:
Pian yhteys myyjään! Ei kannata jäädä murehtimaan, vaan toimia, kun rahatkin on jo maksettu. Ja pistithän jo palautetta?

tänään laitan palautetta koska armoaikaa annoin maanantaille ja huominen on viimenen odotus päivä

Mulla on muuten sähköposti tehnyt nyt viikon sitä että viesti ei mee perille ( tulee 1-3 päivän päästä ilmoitus että ei ole mennyt ) sitten kun laitan uudestaan niin menee...

Toki huutonetissä on monenlaista myyjää, mutta jos postitus tapahtuu viiveellä, kyllä se pitää lukea jo myyntivaiheessa tuotteen toimituksessa. Meillä lähtee tuotteet postiin viimeistään seuraavana päivänä, kun ostaja on kertonut maksaneensa (ei siis edes odoteta rahojen näkyvän tilillä ). Kummaa, kun nyt ollaan niin myyjän puolella näissä kommenteissa :(

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Että ihan viikon olet odottanut :D.

Mitä ihmettä? Paketti lähtee postiin saman tien, kun se on maksettu. Näin toimii hyvä myyjä! Itse vien vieläpä saman päivän postiin!

Asia on sitten eri, jos itse maksaja on venytellyt maksua viakkapa viikon. Sitten voisin ihan muuten vaan olla pitämättä kiirettä, koska ei ostajallakaan kiire ole.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No hyvänen aika sentään! Viikko on TOSI lyhyt aika!

Soita uudestaan ja kysy, ihan ystävällisesti, että joko olisi se seurantakoodi.

Viikko on tosi pitkä aika. Ihan tosissaanki. Varsinkin jos on luvattu, että paketti lähtee postiin heti, niin kyllä sen pitää postissa olla. Ja jos on luvattu tietty päivä, millon paketti on postissa..niin kyllä sen siellä pitää olla.

Ap ihan perustellusti miettii, että pitää ottaa yhteyttä jo huudon ylläpitoon ja ehkäpä poliisiin. Kuitenkin, kun sulla se numero on, niin soittaisin suoraan. Kuulet heti sen reaktion. Ja asiallisesti tietysti.

toivottavasti ei ole huijari. Kyllä munkin mielestä viikko on jo pitkä aika odottaa, joten viimeinen varoitus myyjälle joko s-postitse tai soittamalla. varsinkin, kun piti laittaa se koodi, jota ei näy.

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Että ihan viikon olet odottanut :D.

Mitä ihmettä? Paketti lähtee postiin saman tien, kun se on maksettu. Näin toimii hyvä myyjä! Itse vien vieläpä saman päivän postiin!

Asia on sitten eri, jos itse maksaja on venytellyt maksua viakkapa viikon. Sitten voisin ihan muuten vaan olla pitämättä kiirettä, koska ei ostajallakaan kiire ole.

Minä ainakaan postita mitään ennenkuin rahat näkyy tilillä.
En "usko" kun sanotaan että maksoin tilille silloin ja silloin.