Huutonet, hintavaraus ja korotusautomaatti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Laitoin korotusautomaatin. Summa ei ole vielä lähelläkään korotusautomaattini maksimisummaa. Vaan mites nyt, kun myyjällä on hintavaraus? Jos kukaan muu ei huuda sitä tuotetta ja oma maksimisummani kuitenkin olisi yli sen hintavarauksen, mutta se ei koskaan nouse sinne asti?

Ymmärsiköhän kukaan :D Mua vaan niin ottaa pattiin noi hintavaraukset. Yleensä en sellaisia edes huutele. Miksei voi vaan laittaa suoraan sitä hintaa, millä sen myy!

Ei se korotusautomaatti nosta hintaa, jos kukaan muu ei huuda. Eli et saa tuotetta, jos hv ei ylity, korotusautomaatista huolimatta. Sun pitäisi itse poistaa se automaatti (en tosin tiedä, onko mahdollista) ja huuto huudolta korottaa, kunnes mennään yli hv:n.

Ei se korotusautomaatti nosta hintaa, jos kukaan muu ei huuda. Eli et saa tuotetta, jos hv ei ylity, korotusautomaatista huolimatta. Sun pitäisi itse poistaa se automaatti (en tosin tiedä, onko mahdollista) ja huuto huudolta korottaa, kunnes mennään yli hv:n.

No niin just. Jopas on typerä. No menköön sitten sivu suun toikin ja mä huudan vastedes tasan tarkkaan vain hintavarauksettomia tuotteita!

jos todella haluat sen tuotteen, mikset kysy myyjältä yksityisviestillä hintavarausta? tai voithan korottaa tarjoustasi niin pitkään, että tulee se hv, jos tosiaan sen haluat?

nyt muuten alkoi kiinnostamaan, mikä on näin haluttu huuto?

[QUOTE="noh";23185987]jos todella haluat sen tuotteen, mikset kysy myyjältä yksityisviestillä hintavarausta? tai voithan korottaa tarjoustasi niin pitkään, että tulee se hv, jos tosiaan sen haluat?

nyt muuten alkoi kiinnostamaan, mikä on näin haluttu huuto?[/QUOTE]

Voinko mä nyt ite mennä sinne uudestaa korottamaan sitä, vaikka mulla on jo siellä se hintavaraus?

[QUOTE="aloittaja";23185994]Voinko mä nyt ite mennä sinne uudestaa korottamaan sitä, vaikka mulla on jo siellä se hintavaraus?[/QUOTE]

Siis mulla on korotusautomaatti, ei hintavaraus :D

Yhteistyössä