huutonet asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HaaveitaVain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HaaveitaVain

Aktiivinen jäsen
25.03.2008
1 023
0
36
kohde sulkeutui viime pe ja en vieläkään ole saanut ostajaan yhteyttä.. ilmoitin laittavani kohteen maanantaina uudelleen myyntiin ellei saada kauppoja tehtyä. Pyysin myös ilmoittamaan mikäli haluaa perua kaupat, mutta mitään ei kuulu. Tekis mieli antaa negatiivinen palaute, mutta mitäs jos onkin sattunut jotain.. ja ostaja ei pysty ottamaan yhteyttä.

Et sie kyllä negatiivista voi het suoralta kädeltä antaa ku ei vielä vkoa ole menny ja kaikki ei aina het oo koneen äärellä. Mut jos toki ei yhteyttä vielä vlopunkaa aikana saa, ni sit kai vois laittaa negatiivisen. Ootko yrittäny siis myös txt/soittaa hälle?

en oo yrittäny viel.. teen sen viikonlopun aikana ellei kuulu mitään. En muutenkaan turhaa niitä negatiivisia viittis antaa, mut tosi inhottavaa ellei edes viitsi ilmoittaa jos haluaa perua kaupat.

Mä olen laittanut mun huutistietoihin,et viikon sisällä odotan maksua/yhteydenottoa,muuten laitan tuotteen uudelleen myyntiin ja negan.
Kannattaa sunkin laittaa siihen vakiviestiin ehdot millä toimitaan.

ehkä parempi myydä jotain muuta kautta jos on noin hätäistä...
kyllä tuo viikko pitäisi malttaa odotella.Ihmisillä muutakin elämää (ainakin toisilla : ) )
kuin huutis.
Itse kyllä toimin nopeasti,mutta joskus ollut pientä viivettäkin esim. reippaasti ennenaikoja synnytykseen lähtö ja muu sairaalareissu.En ole toisia vaivannut hoitamaan jotain huutisjuttuja puolestani kun olen kuitenkin pienellä viiveellä ne pysytynyt hoitamaan.

no laitoin textarin.. ei ainakaan viel vastannu. kyllä mä nyt tässä yli viikon odottelenkin ,mutta en sitten sen kauempaa. Ja tosiaan en sitä negaa helposti laita kun en ostajaan yhteyttäkään saanut, niin tosiaan voi olla jotain sattunut. Ja jos tietää huutaneensa jotain niin varmasti pistää mieleen kohteen sulkeutumispäivän.

Yhteistyössä