Huuto.nettiin naistenvaatteita... Pakettia vai yksittäisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuhk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puuhk

Vieras
Mulla on aivan liikaa vaatteita eikä säilytystilat enää riitä mihinkään. Ajattelin laittaa niitä huuto.nettiin. Mutta en ole ennen myynyt siellä mitään. Lastenvaatteet kannattaisi ainakin laittaa paketteina, mutta mites naisten vaatteet? Ja jos paketteina, tuleeko yhteen pakettiin laittaa samanlaisia vaatteita? Esim. paidat yhteen pakettiin ja housut toiseen? Kuinka monta vaattetta yhdessä pakettissa voi olla?

Mun pitäisi päästä eroon kymmenistä ja kymmenistä vaatteista. Osa uusia, osa vanhempia. Kokojakin on useampia. Ärsyttävä urakka edessä naputella niitä tuonne, mutta kirpputorilla niistä katoaisi kuitenkin taas kalleimmat ja parhaimmat.

Pakko jatkossa vähän rajoittaa tuota vaatehamstrausta.

Mä oon ainakin myynyt pakettina. Yksittäin voisi saada paremman kappalehinnan mut sillei ne kaikki ei menis kaupaksi. Jos vähempi raha riittää, laita pakettina, säästyt myös jatkuvalta postissa juoksemiselta.

Okei eli pakettina menee. En kyllä 50 vaatetta yhteen laita. Hinta jäisi per vaate ihan naurettavan pieneksi (uskoisin). Täytyy sitten ahkeroida tällä viikolla. Ilman hintavarausta voisi laittaa ainakin osan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei eli pakettina menee. En kyllä 50 vaatetta yhteen laita. Hinta jäisi per vaate ihan naurettavan pieneksi (uskoisin). Täytyy sitten ahkeroida tällä viikolla. Ilman hintavarausta voisi laittaa ainakin osan.

Miksei sitä hintaa voi vaan heti pistää sellaiseksi, mitä odottaa saavansa? Minä en ainakaan koskaan huuda mitään, jossa on hintavaraus ja niin täällä sanoi yhdessä ketjussa yksi jos toinenkin...

Mie oon yrittänyt pakettina päästä eroon vaatteista mutta miun paketit ei oo mitään myyntimenestyksiä, tuossa pari kertaa yritin yhtäkin pakettia myydä,eikä huutoja tullut ollenkaan niin aloin laittaa erikseen.On mennyt niin paljon paremmin.
Riippuu varmaan millaista vaatetta, minkä kokosta ja kuka myy.

Hintavarausta ei ja hinta muutenkin kohtuulliseksi. Pieni korotus niin on parempi, itselläni aina 1e tai 0,50e. Ne 5e minimikorotukset on naurettavia.

Yksittäin tai erikseen on ehkä makuasia. Itse laitoin juuri kaapista löytyneitä turhia vaatteita ja laitoin ne yksittäin, koska tuntui ettei niistä saa järkevää pakettia aikaan. Vaatteet oli jotenkin eri tyylisiä ja ei ne ehkä olleet niin tasan samankokoisiakaan.

Meneepä vaikeaksi. No, jos saisi tässä alkuviikosta ainakin muutaman paketin laitettua ja muutaman yksittäisenkin testiksi. Vaatteita on vaan niin paljon etten ikinä löydä mitään tiettyä täältä joten harvennetava on.

Yhteistyössä