Huuto.netistä

  • Viestiketjun aloittaja Kaisa
  • Ensimmäinen viesti
mie
Alkuperäinen kirjoittaja iiii:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Haluatteko, että tarkistan sieltä jotain?
kattoisitko onko siltä reilun puolen tunnin aikaan sulkeutunut mitään? Mulla leluosastolla kohde jonka olisi pitänyt sulkeutua mutta en ole saanut huutikselta sähköpostia =)
On sulkeutunut ihan normaalisti noita kohteita.
 
vieras
siis voi juma kun kaikki selaimet kokeiltu mutta ei pääse.
missä asutte niin tullaan kattoo että teillä toimii
kaveri sanoi että että ei toimi ja asutaan ihan eri paikkakunnallakin
 
mitkä..
No voi helvetti sentään, ei se missään selaimessa se vika ole jos huuto.netistä ovat TiVille kertoneet 3. osapuolesta johtuvasta määrittelemättömästä viasta. Jos jostain syystä tuo on jäljitetty TietoEnatorille, niin silloin vika lienee heidän palveluverkossaan. Ja se miksi yhteys toimii jostai muualta, johtuu siitä että ei kaikki liikenne Tenaattorin palveluverkkoon kulje yhtä kaapelia ja reittiä pitkin, vaan reittejä on useita ja laitteita on useita. Oisko siellä joku reititin/kaapeli kosahtanut jossain välissä ja nyt homma on kaput tämän päivän. Jättäkää ne selaimet nyt rauhaan :D
 
vieras
loppu mun huutis myynti sekä ostot. Tiedän että näitä voi sattua mutta maksullisia palveluita olen tuolla huutiksessa käyttänyt ja nyt ärsyttää ku kohde sulkeutunut ja eihän tuosta maksullisesta näkyvyydestä ole mitään hyötyä ollut tänään. itse huutelen juuri sulkeutuvia joten tänään jäi pari kohdetta huutamatta joita oli tarkoitus huutaa
 
saasfssa
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
en pääse omalla koneella...ja mokkulalla...mut naapurin koneella ja modeemilla pääsin ihan normaalisti..en tajua miksi....
Edelleenkin se mokkula on mahdollisesti eri operaattorin, ja jos ei eri operaattorin niin jo muutenkin eri verkkoa kuin se verkko jossa kaapeli menee adsl-liittymänä.
 
vie
Tosi ärsyttävä juttu, just eilen olis sulkeutunut pari kohdetta joita olin ajatellut huutaa. Meni sitten sivu suun ja nyt harmittaa...
Vika oli käsittääkseni niillä joilla on Soneran netti, sieltä ei päässyt huuto.netin, itellan eikä vr:n sivuille, muut sivut toimi normaalisti, ja ne, joiilla toimi huuto.netti normaalisti, niillä ei ole sitten Soneran nettiä.
Tosi v-mäinen juttu kyllä, mutta eipä voi mitään. Eipä tollaseen voi etukäteen varautua.
 

Yhteistyössä