Huuto.netistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timangi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timangi-

Aktiivinen jäsen
16.10.2008
8 242
1
36
Ostin tuotteen osta heti-kaupalla. S-postiin sain myyjän tiedot:
Etunimi ja sitten sukunimenä paikkakunta
osoitteena paikkakunta ja postiosoitteena paikkakunta.

Vakioviestissä tilinumero.

Olen tonne paikkakunnalle menossa ensi viikonloppuna, joten noutaisin samalla. Tilille en laita rahoja todellakaan noilla tiedoilla.
Nyt myyjä vaatii multa rahat tilille, ennen noutoa, koska li "osta heti"-kauppa. Muuten ei sen kohteen(kaan) tiedoissa lue, että jos noudat myöhemmin, laita rahat silti ensin tilille. Vaan jos noudat, varaa tasaraha.
Pääsen tuotteen noutamaan, kun huudosta 1vko.

Onko paha?

Muutenkin olen olettanut, että siellä saan myyjän tarkat tiedot ja näin ollen kauppa "turvallista". 58e pitäis laittaa. ENhän mä tyhmä ole.

Myyjällä vielä nimimerkki eri nimi, s-postin nimi eri nimi ja oma nimi eri nimi... :/

Miten ite tekisit. Tuleekohan nega tai neutraalipalaute..

Jos sillä on rahapula :whistle:
Mutta onhan tuo epäilyttävää. Eikä tuossa ole ihan parista eurosta kyse...en varmaan uskaltaisi maksaa, parin huijarin takia on jo rahaa mennyt huutiksessa hukkaan :/

kuulostaa epäilyttävältä. Onko myyjä saanut minkälaista palautetta? Minun mielestäni osta heti-kohde tarkoittaa sitä että kauppa sulkeutuu heti, eikä sitä että rahat pitää maksaa tilille heti. En maksaisi ennen noutoa ellei sitä ole mainittu erikseen kohteessa.

12 positiivista ja 5neutraalia..(joissa tuote ei ole vastannut kuvausta)1nega, posti hävittänyt lähetyksen...?(johon kirjoittanut, että ei vastaa postin hävittämistä)

En kyllä maksa. Noudan ja maksan sitten.