huuto.netistä: kun huutaja ei vastaa eikä ota yhteyttä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummastus

Vieras
Semmosta kyselisin:
huuto päättyi 6.3. perjantaina. Mulla luki ilmoituksessa, että yhteydenotot ja maksu tilille max 7 vrk huudon päätyttyä.
Olen nyt kaksi viestiä laittanut tälle huutajalle sähköpostiin, joka hänen yhteystiedoissaan on. Ei ole itse ottanut yhteyttä sähköpostiin (mun osoite on toimiva) eikä ole vastannut minun viesteihin. Nyt on siis viides tai kuudes päivä, riippuen miten se lasketaan.

Aion laittaa vielä yhden viestin, jossa ilmoitan, että annan negan, jos kauppaa ei synny...

mutta kun viimeksi kävi näin, että joku huusi, ja maksoi vasta kun "kovistelin", eli kun lopulta sanoin, että laitan negan, niin lupasikin maksaa ja maksu tulikin ihan samana päivänä. Annoin neurtaalin koska maksua sai odotella 10 päivää.'

Huutaja vastasi, että että olen ollut kautta linjan töykeä ja epäystävällinen. mikä on ihan puppua, olin aivan asiallinen, kyselin tuliko viestit yms. ja lopulta, että kauppa on purettu ja annan negan.

Voihan olla, että huutaja on sairaalassa tai lomalla, on ilm. työosoite, mutta onhan hänellä yhteystiedoissa minun puh.nro !!! eikä siihenkään ole mitään tullut !

Ihmettelen vaan, että miten kauan odottelen ja mitä teen?

kaikilla ei ole nettiä kotona. Jos tarkoitat sähköpostia työosoitteena, niin näin voi olla, että ostaja on slomalla.
Muu osoitehan täytyy olla kotiin. Ja eikö siinä ole ostajan puhelinnumeroa?

Odottele rauhassa 14vrk.

töykeydestä sen verran että toisista on ärsyttävää kun pommitetaan koko ajan viesteillä. Jos olet ilmoittanut maksu ajaksi 7 vrk, odota se aika. Ostaja ehkä maksaa ja ilmoittaa sulle siitä sitten ihan oma aloitteisesti. Ellei ens viikolla oo viestiä tullu , laita nega ja sano korjaavas asia sitte ku kaupat syntyy.
Ylittyikö muuten hv?

Miksi sä lähettelet niitä ahdisteluja, jos sulla on 7 vrk maksuaikaa? Ja muutenkin tuollaiset maksuaikatyypit on naurettavia, itse vältän niitä parhaan taitoni mukaan, mua ottaa päähän sellaiset myyntiehtolitaniat ja negoilla uhkailijat.

Itse maksan huutoni kyllä heti kun koneelle pääsen ja muuten hoidan asiat nopsaan, mutta silti.

Itse tässä pähkäilen samaa,ikinä en ole joutunut negaa antamaan mutta taitaa olla nyt pakko :( Huuto sulkeutui jo 20.2,kerran ostaja laittoi viestiä että maksaa seuraavana päivänä mutta eipä ole maksua kuulunut nyt ajattelin tämän viikon vielä odotella ja sitten annan negan,tuolla ostajalla näytti olevan saman tyylisiä negatiivisia palautteita muutama kun tajusin sitten katsoa kun ei maksua alkanut kuulua...

Yhteistyössä