Huuto.netin Osta heti = maksa heti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysympä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysympä vain

Vieras
Tai ainakin pian..

Vai miten te tuon ajattelette?

Ostaja osti Osta heti - tuotteen pari päivää sitten.
Nyt hänestä ei sitten kuulu mitään, ei vastausta s-posteihin, ei maksua..
Itse ajattelen, että Osta heti - kohteissa maksu mielellään parin päivän sisään, mitä te olette myyjänä/ostajana mieltä?

Juu, ei maksulla nyt niin hengenhätä ole mutta kummallista ettei ostaja edes ilmoittele itsestään mitään. Tuo touhu tuolla huutiksessa on välillä niin turhauttavaa! Montako päivää odottelisitte Osta heti - huudon jälkeen jotta ostajasta kuuluu jotain? Itse mietin, että jos viitisin päivää odottelen vastausta, sitten negapalautetta kehiin. Mielestäni tuo Osta heti tosiaankin on nopeampaa kaupantekoa.

Minä en "normihuudoissa" näin tympäänny.. Tuossakin kohteessa oli normikorotus ja lisäksi sitten Osta heti - hinta. Tämä ostaja huusi tuotteen suoraan Osta heti - hinnalla, joten vois ajatella että tuotteen myös haluaa. Sitten ei päiväkausiin kuulu mitään. Oikeasti sieppaa!!

Etkö sä oikeasti pysty edes kuvittelemaan, että jollain voi olla jotain muutakin elämää kuin huutonetti ja netti?! Kyllä mulle on usein käynyt niin, että en yhtäkkiä pääsekään esim. pariin päivään nettiin ollenkaan. Ja kyse on siis ihan yllättävästä jutusta. Miks pitää heti ajatella toisesta noin, että tahallaan "tekee kiusaa" tai muuten vaan ei noudata sääntöjä? Mä en tajua miten olematon elämä sulla on jos "oikeasti sieppaa!!" tuollainen asia?!

Mä itse ainakin maksan osta heti -tuotteet viimeistään seuraavana päivänä. Käytännössä siis silloin, jos en ole kotona huutaessani tuotteen, mulla kun ei ole avainlukulistaa reissussa mukana, enkä pääse siis verkkopankkiin sisälle. Kyllä muutaman päivän pitäisi riittää... Tosin onhan kai näitäkin, jotka vain maksavat tuotteen, (tilitiedot vakioviestissä) eivätkä pukahdakaan mitään. Myyjä saa sitten kytätä tiliään, onko raha tullut, vaikkei ilmoitusta olekaan.

mä odottelisin kolme päivää.. tosin ilmottaisin heti, että odotan sitten vastausta 3 arkipäivää ja jos mitään ei kuulu ni laitan uudellee myyntiin! Maksulle sais sitten sovitusti maksuaikaa vaikka 2viikkoa.. Jos siitä on kiinni, mut kunhan yhteys säilyy ostajan ja myyjän välillä..

No kyllä mulle osta heti tarkottaa et maksu heti. Mitä järkeä siinä muuten edes olisi? Ja jos ostaja ei viitsi pitää kiirettä maksamisen kanssa, niin en näe itsekään vaivaa postittaa sen nopeammin...

Etkö sä oikeasti pysty edes kuvittelemaan, että jollain voi olla jotain muutakin elämää kuin huutonetti ja netti?! Kyllä mulle on usein käynyt niin, että en yhtäkkiä pääsekään esim. pariin päivään nettiin ollenkaan. Ja kyse on siis ihan yllättävästä jutusta. Miks pitää heti ajatella toisesta noin, että tahallaan "tekee kiusaa" tai muuten vaan ei noudata sääntöjä? Mä en tajua miten olematon elämä sulla on jos "oikeasti sieppaa!!" tuollainen asia?!

Toki, on mullakin muuta elämää ;) Kyselinkin täältä muiden mielipiteitä ja samalla linjalla ovat: Osta heti = maksa heti tai ainaki pian.. tai ottais edes yhteyden myyjään. Oishan se kiva tietää onko edes ostamassa tuotetta oikeesti ;)

minustakin kaupat tulisi hoitaa sitten mahdollisimman ripeästi. Itse en ole kuitenkaan maksanut mitään tuotetta ennenkuin olen saanut myyjältä jonkinmoisen vastauksen omaan viestiini (jossa yleensä varmistan että tiedot kuten tilinumero on oikea), tän viestin laitan kyllä aina samantien huudettuani.

Jos mä ostan heti, mä myös maksan heti. Mutta kaikki ei niin tee.

Samoin teen minä.

Naurettavaa osta heti -kohteiden yhteydessä vedota siihen, että on muuta elämää kuin huutis. Jos kerran pystyy klikkaamaan sitä osta heti -painiketta, niin eiköhän silloin voi uhrata samantien muutaman minuutin tuotteen maksamiseen (jos myyjän vakioviestissä tilinro) tai yhteyden ottamiseen myyjään.

Kun ostan heti tuotteen ( ja olen tehnyt näin useest), niin katson huuto.netin viestin, joka tulee. Ja heti ilmotan koska maksan (99% heti ja muut 5pv sisään) ja jos ei löydy tilinumeroa, niin kysyn sitä. Usein myös pitsän viestiä ja odotan vastausta, ennen kuin maksan ;) Ihan turvallisuus syistä. Mutta osta heti kohda on minulle maksa heti tai ainakin 2pv sisällä :)

[QUOTE="mie";25834170]Odottelisin kaksi viikkoa, jollain voi olla muutakin elämää kuin huuto.net[/QUOTE]

Jooh. Vie kaupassa maitopurkki kassalle ja tuu kahen viikon päästä maksamaan.

Yhteistyössä