Huuto.netin käyttö loppui nyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt riitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt riitti

Vieras
En oikeasti enää jaksa noita ihmisiä jotka tuolla käy kauppaa.

Vaatteet pitää olla perillä heti maksua seuraavana päivänä, käytetyissä vaatteissa olevasta nukasta valitetaan, vaikka siitä on ollut selkeä maininta, kirjeita "hukkuu" mystisesti jne.

Ja viimeinen pisara oli nyt tämä, että huusin vaatepaketin, jossa oli toimitustapana nouto. Nyt kun yritin sopia noudosta niin eipä se nyt käykään, joten mun on joko otettava nega tai maksettava 15 euroa postikuluja!!!!!

Otan siis negan ja ostan tästälähtien vaatteet VAIN kirpputorilta.

Mä oon ollut siellä ihan alusta asti ja paljon tehnyt kauppaa ja ongelmat voi laskea yhdenkäden sormilla. Mä oon ollut ihan tyytyväinen. Eikä ikinä ole kirje/paketti hukkunut.

Harmi jos sulle on sattunut ikäviä kokemuksia :(

No ohhoh, sullehan on käyny monta vastoinkäymistä. Itse en ko. palvelua käytä, tunnukset toki löytyy, mut tällasten juttujen takia en oo vielä uskaltautunu kunnolla kokeilemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt riitti:
En oikeasti enää jaksa noita ihmisiä jotka tuolla käy kauppaa.

Vaatteet pitää olla perillä heti maksua seuraavana päivänä, käytetyissä vaatteissa olevasta nukasta valitetaan, vaikka siitä on ollut selkeä maininta, kirjeita "hukkuu" mystisesti jne.

Ja viimeinen pisara oli nyt tämä, että huusin vaatepaketin, jossa oli toimitustapana nouto. Nyt kun yritin sopia noudosta niin eipä se nyt käykään, joten mun on joko otettava nega tai maksettava 15 euroa postikuluja!!!!!

Otan siis negan ja ostan tästälähtien vaatteet VAIN kirpputorilta.

siis eikös tässä sun oikeus ole laittaa ylläpidolle viestiä jotka poistaa asiattomat negat? koska asiatonhan se on kun kerran toimitustapana on mainittu nouto!!!!

Siis kyseessä on kyllä ISO vaatepaketti ja noi kulut on varmaan ihan suht realistiset, MUTTA ajattelin säästäväni 15 euroa (joka on minulle iso raha) kun noudan paketin työmatkalla.

Tähän asti asiat on saatu aina sovittua jotenkin, mutta tämä myyjä nyt sitten ei enää jousta ei... Juuh.

Mutta onhan noita hyviäkin. Mä enimmäkseen myyn mutta joskus harvoin ostan jotain pientä ja puoli ilmaista. Mulla on paljon palautetta ja kaikki positiivisia. Eli kyllä ok myyjiäkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis kyseessä on kyllä ISO vaatepaketti ja noi kulut on varmaan ihan suht realistiset, MUTTA ajattelin säästäväni 15 euroa (joka on minulle iso raha) kun noudan paketin työmatkalla.

Tähän asti asiat on saatu aina sovittua jotenkin, mutta tämä myyjä nyt sitten ei enää jousta ei... Juuh.

Jos kohteen tiedoissa on ollut NOUTO, kuuluu se NEGA myyjälle eikä sinulle.

Jos näin ja saat negan myyjältä, ota huutonetin ylläpitoon yhteyttä, niin poistavat saamasi negan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ja on se aika olennaista, jos nouto ei käykään, koska itse katson mieluiten huutamani tuotteet läpi ennen maksua, eli vastaavatko kuvausta.

mutta tosiaan, myyjälle nega, koska ilmoituksessa ollut väärät tiedot.

Yleensäkin osa ihmisistä on huonokäytöksisiä ja ilkeitä. Jos tekee paljon kauppaa, tällaisiin tapauksiin törmää väistämättä. Vaikka toimii itse täysin oikein ja sääntöjen mukaan Huutonetissä, palautteista 1-3% on todennäköisesti negoja. Usein ne on vain nieltävä.

Itselleni lähetettiin rikkinäinen puhelin ja kun vaadin hyvitystä tai kaupan peruuttamista, myyjä antoi negan. Huutiksen ylläpito ei suostunut sitä poistamaan, koska palautteessa on kuulemma kysymys "ostajan ja myyjän näkemyksistä kaupan sujumisessa." Asiaan ei vaikuttanut poliisille petoksesta tekemäni tutkintapyyntö.

Yhteistyössä