Huuto.net. Voitin huudon. Kuinka nopeasti ottaisit yhteyden myyjään jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätietoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätietoinen"

Vieras
...et saa häntä sähköpostitse kiinni. Kohde sulkeutui vasta eilen joten minähän se hätähousu olen. Tarvisin tuotteen kuitenkin luultavasti jo tällä viikolla ja laitoin eilen hänelle heti sähköpostia, että ilmoittaisi tilinumeronsa jotta voin maksaa heti tuotteen. Hänen tiedoissaan oli myös puhelinnumero mutta olenko liian kiireinen jos laitan jo tänään illalla viestiä? Jotenkin helpompi lähestyä sähköpostitse. Minulla on vaan se tilanne, että synnytys käynnistetään ehkä huomenna joten en ole tavoitettavissa ainakaan sähköpostitse sitten pariin päivään enkä pääse lukemaan postiani saatikka mitään maksamaan. Minulla ei ole nettiyhteyttä puhelimessa.

Ihan tyhmiä kyselen, tiedän sen, mut auttakaas nyt hölmöä kuitenkin.

Minusta kannattaa pistää tekstari, uskoisin että myyjä pyrkii lähettämään sulle tuotteen asap. Jos myyjä ei jostain syystä ehdi postittamaan tuotetta heti niin saatte nopsasti sovittua millon se onnistuu. Näin myyjä tietää tilanteesi ja on varautunut että susta ei kuulu vähään aikaan. Siksihän ne nrot siinä on :)

Mä laittaisin kans tekstarin jos on kiire, pyhäpäivänä en alkaisi soittelemaan. Ja pitkistä pyhistä + kauniista ilmasta johtuen monikaan ei varmaan ole netin ääressä s-postia lukemassa...Muuten otan itse aina huutajana yhteyttä heti huudon sulkeuduttua ja jos olen myyjänä, niin toivon pikaista yhteydenottoa.

Asia jo hoidettu. Laitoin tekstarin ja sain heti vastauksen. Oli myyjä sukuloimassa. Ja ymmärrän täysin kun ei päässyt vastaamaan sähköpostiin heti näin pyhänä. Mun oli tosiaan vaan pakko saada noita tietoja nyt heti tän mahdollisen synnytyksen takia, ettei myyjä sit ihmettele kun ei maksua kuulu välttämättä useampaan päivään.

ap

Yhteistyössä