Huuto.net (turhis)

Siis pakko oli tulla päästeleen höyryjä, kun yksin purnaus ei nyt tehoa.

Siis mua yli kaiken ärsyttää huuto.netissä myyjät, jotka käyttävät hintavarausta. Jos tuotteesta halutaan eroon niin miksei sitä hintaa voi laittaa heti sellaiseksi, että sen on valmis myymään :headwall:!

AARGHHH, ja kiitos :wave:!
 
"rrrr"
Jos oikeasti haluaisi vain eroon niin silloin antaisi ilmaiseksi tai myisi "pilkkahintaan". Suurin osa myyjistä haluaa tienata jotain.
Ja hintavarauksesta voit luke huutiksen vinkeistä, ei tarvi sinunkaan ihmetellä. :)
 
ddd
Jeps ja laittavat alkuhinnaksi euron ja hintavaraus paljastuukin sitten vaikka 40 euroksi.

Älä yleistä. On ihan järkevää laittaa hintavaraus arvokkaille tuotteille joille haluaa kuitenkin houkutella ostajia. Sinä et ehkä kiinnostu sellaisista kohteista, mutta yllättävän moni innostuu huutamaan kun lähtö on vähän varauksen alapuolella. Niin se vaan on, en itsekään uskonut ennen kuin kokeilin.
 
Irene harmaana
Älä yleistä. On ihan järkevää laittaa hintavaraus arvokkaille tuotteille joille haluaa kuitenkin houkutella ostajia. Sinä et ehkä kiinnostu sellaisista kohteista, mutta yllättävän moni innostuu huutamaan kun lähtö on vähän varauksen alapuolella. Niin se vaan on, en itsekään uskonut ennen kuin kokeilin.
Puhut ehkä ihan asiaa, mutta minä olen törmännyt ainoastaan myyjiin, joiden aloitus ja hintavaraus ovat kaukana toisistaan
 
Älä yleistä. On ihan järkevää laittaa hintavaraus arvokkaille tuotteille joille haluaa kuitenkin houkutella ostajia. Sinä et ehkä kiinnostu sellaisista kohteista, mutta yllättävän moni innostuu huutamaan kun lähtö on vähän varauksen alapuolella. Niin se vaan on, en itsekään uskonut ennen kuin kokeilin.
Olen just törmännyt tuollaiseen.Eikä ollut siis ihan varauksen alapuolella jos on montakymmentä euroa välissä.
 

Yhteistyössä