Huuto.net + oman puhelinnumeron anto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko teillä kaikilla oma puhelinnumero tiedoissa vai joku muu, tyyliin 00000000000. ? Itse teen niin että puhelinnumeron annan pyynnöstä/aiheesta (esim. kun tulee noutamaan tavaraa), mutta muuten haluan pitää sen salassa. Itsellänikin oli joskus puhelinnumero kaikille näkyvissä, ja minulle soitettiin/ pistettiin tekstiviestiä ihan turhasta monesti, jotkut soittelee myös iltaisin (ilta yhdeksän jälkeen) tai joka päivä kunnes tavara on perillä. Vaikka minulla luki monessa paikassa että yhteydenotot mieluiten sähköpostilla kiitos.... Teen siis paljon kauppaa huutonetissä, mutta pidän sitä kumminkin harrastuksena enkä halua että perääni soitetaan lauantai-iltana että nyt olen laittanut maksun tilille ja voi lähettää jnejne..

Huutonet vaatii puhelinnumeron, mutta minusta sitä ei pitäisi olla pakollista ilmoittaa koska kaupanteko ei automaattisesti sitä vaadi. Eräs ostaja tästä vähän kimpaantui, vaikka kauppamme onnistuu mainiosti ilman numeroakin.... niin ja olisi sen numeron saanut kysymällä :p

mua ainakin ärsyttää jos jollain ei oo numeroo... joskaan en koskaan ite soita vaan laitan mailia... jos jotain noutoo pitää sopia pikasesti niin sit soittelen mut muuten koitan hoitaa asiat maililla... ostajana mua ärsyttää tossa numerottomuudessa se et jos ei tavaraa vaik koskaan saavu tms niin ei saa soitettua ja mailit on helppo deletoida...

mua ainakin ärsyttää jos jollain ei oo numeroo... joskaan en koskaan ite soita vaan laitan mailia... jos jotain noutoo pitää sopia pikasesti niin sit soittelen mut muuten koitan hoitaa asiat maililla... ostajana mua ärsyttää tossa numerottomuudessa se et jos ei tavaraa vaik koskaan saavu tms niin ei saa soitettua ja mailit on helppo deletoida...

Jos joku sua haluaa kusettaa niin eiköhän se osaa väärän numeron sinne rustata. Ja ei se sun maileja voi deletoida, se deletoiko omansa on se ja sama..

Yhteistyössä