Huuto.net: Mitä löytjä ootte viime aikoina tehneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kikatus

Aktiivinen jäsen
22.04.2011
3 057
0
36
Tul tässä mieleen että mie oon kyllä aivan koukussa huutonetiin, monesti selailen sitä vaan "mitähän kivaa löytyisi!"
Mitä ootte löytäneet sieltä edullisesti, etsittekö jotain tiettyä tällä hetkellä?

Viime aikoina oon ostanut
- pari ihanaa sisustustarraa piristämään muuton jälkeen ankeita seiniä
- turvakaukalo (kuljetan lasta niin harvoin autossa että uskalsin ostaa käytetyn kaukalon niille harvoille automatkoille..)
- uusia harsoja jne mitä en oo kotikylän kaupoista löytänyt enkä jaksanut nettikauppoja sen kummemmin selailla
- lapsille parit kivat mcqueen - neuleet.

Haussa on vielä lapsille jotain farkkuja, kunhan jaksasin alkaa selailemaan...

Etsin nyt tuolla isommalle lapselle vähän paksumpaa vaatetta, yhden ihanan neuleen jo löysin :)
Tykkään kans selailla... Seuraavaks etsin varmaan jotain vaatehuoneen säilytysratkaisuja.

Yleensä katson aina ensin huuto.netistä jos tarvitsen jotain.

mie en tajua miks oon hairahtanut huutikseen vasta nyt. Tuollahan on tosi kivoja kaikkia juttuja!

Katsotteko muuten sitä onko myyjä tunnistautunut vai ei? Itse tunnistauduin vasta hetki sitten, kun rupesin myymään. Ensin ostelin vaan ja kasvatin palautteita, ilmesesti se nyt kasvattaa luottamusta tuolla kun on hyvät palautteet.. tai näin mie käsitin :D

mä oon löytänyt viimesimmäks yhden ihanan kankaan...mutta olen koittanut myydä lasten vanhoja vaatteita, mut eipä ole menneet kaupaksi..ja mielestäni en pyydä paljoa, mutta tästähän ollaan montaa mieltä... :) ei siinä vien ne sitten kirppikselle..

mie en tajua miks oon hairahtanut huutikseen vasta nyt. Tuollahan on tosi kivoja kaikkia juttuja!

Katsotteko muuten sitä onko myyjä tunnistautunut vai ei? Itse tunnistauduin vasta hetki sitten, kun rupesin myymään. Ensin ostelin vaan ja kasvatin palautteita, ilmesesti se nyt kasvattaa luottamusta tuolla kun on hyvät palautteet.. tai näin mie käsitin :D

En katso, mut yleensä ne on tunnistautuneita joilta oon ostanu :)

Pinon imetyspaitoja, aivan mahtavia. Kolmasosa uuden hinnasta ja näyttävät ihan käyttämättömiltä.

Sisarusrattaat, kantokoppa ja sadesuoja.

Miehelle leffa yhteen sarjaan jota keräillyt ikuisuuden.

Mä en oo pitkään aikaan tehnyt mitään löytöjä kun haen lelukaappia tytölle.

Myyntiin tarttis laittaa kans yks RM:n pöytä, mut en tiedä kannattaako laittaa huutonettiin, kun siinä on vain nouto mahdollisuus toimituksessa ja mä en asu pk-seudulla.
Kertokaas nyt siit,et kannattaako?

Yhteistyössä