Huuto.net ja postitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen ostaja

Vieras
Onhan taas myyjiä!!

Yhdessä huutamassani kohteessa oli ilmoitettu pk 1,60 euroa (lasten kesähousut). Oletin niiden tietenkin tulevan tuolla maksulla, ohutta materiaalia kun ovat...
No... aamulla tämä myyjä sitten laittoi postia, että olikin laittanut housut PAKETTINA ja karhusi minulta sitä erotusta (6,90) tililleen... Oli siis tietenkin jo lähettänyt housut.
Kieltäydyin maksamasta moisia kuluja, koska tuo on ihan kohtuutonta ja nyt sitten paukkas negaa :( Lisäksi sain ihan hirveät haukut s.postilla...

Siis mitä vi**ua?? Onko tämä ihan yleinenkin käytäntö?

ei tietenkään myyjä voi lähettää eri postimaksulla kuin mitä ilmoittanut-siis kalliimmalla tarkoitan.varsinkaan ostajan kanssa sopimatta.viestiä ylläpidolle,niin katsovat myyjän tiedoista sen ilmoituksen joka edelleen näkyy myyjän suljetuissa kohteissa.ja poistavat asiattoman negan.

En todellaKAAN aio maksaa yhtään mitään, koska tuo toiminta on tuollaista. Kyllähän sitä nyt ihmisen pitäis tajuta edes vähän tuosta postitus-systeemistä ennenkun kauppaa alkaa tekemään. Ottaa vaan aivoon toi nega, kun mulla on muutenkin niin vähän vielä palautteita...

Tällaisesta toiminnasta ei ollut mitään mainintaa missään - ei kohteessa eikä missään...

PS. Mitenhän se on saanut sen paketin painamaan yli sen 500g? Sinne on varmaan työnnetty jotain kiviä mukaan...

No ei todellakaan ole yleinen käytäntö! Kyllähän ne pienet kesähousut sillä 1.60? tulee. Ihan naurettavaa laittaa pakettina. En maksaisi.
Itse tein joku aika sitten mokan myydessäni kestovaippoja huutonetissä. Yhteen myymääni kohtaan en ollut muistanut laittaa postareista tietoa ollenkaan. Kun sitten alettiin postituksesta ostajan kanssa puhumaan, tajusin vasta mokani. En todellakaan edes kehdannut mitään postareista sanoa. Olisin maksanut itse postikulut, kun mokakin oli minun. Mutta ostajapa olikin itse laittanut tililleni lisäksi postimaksurahaa. Mielestäni myyjän siis täytyy pysyä sanojensa takana!

Minulle lähetti kerran myös eräs pakettina vaikka piti tulla kirjeenä. En tiedä miksi. Karhusi lisää postareita sitten minulta. Maksoin kun en ollut pakettia nähnyt ja vielä voinut todeta oliko ilman syytä laitettukin pakettina. Ja olihan se. Eli toista kertaa en maksa ylimääräisiä!

^ No tyttöjen 86 cm ohuet kesähousut ei kyllä voi mitenkään painaa 500g... Ja kysyin vielä, että jos hän on vaikka sekoittanut jotkun postitukset keskenään niin ei... Ne housut siellä kuulemma on. Kirjoitti jostain lähetystunnuksesta, että voi jäljittää, jos katoaa (en tietenkään ole moista edes saanut...), mutta joo :(

Voi pylly!!

Yhteistyössä