huuto.net ja palautunut paketti..

  • Viestiketjun aloittaja ihme juttu
  • Ensimmäinen viesti
ihme juttu
möin yhden tuotteen huutonetissä osta heti kaupalla jotain kuukausi sitten,se maksettiin ja laitoin postiin.. nyt siitä tuli kotiin tuommoinen sinisävyinen lappu(ei alkuperäinen) jossa lukee että varakortti ja lähettäjänä tämä nimi kelle möin ja paikkakunta ja vastaan ottajana minä..lunastus 7.40e huutaja ei ole ottanut mitään yhteyttä..mitenkähän tässä pitäisi toimia?
 
Postipirkko
Ottaisin huutajaan yhteyttä josko olis unohtanut koko huudon tai sitten hän on mahdollisesti hukannut pakettikortin tms.

Selvittäisin kuitenkin ensin mistä kyse. Olihan se tuote kumminkin jo ennakkona maksettu.
 
ihme juttu
Alkuperäinen kirjoittaja Postipirkko:
Ottaisin huutajaan yhteyttä josko olis unohtanut koko huudon tai sitten hän on mahdollisesti hukannut pakettikortin tms.

Selvittäisin kuitenkin ensin mistä kyse. Olihan se tuote kumminkin jo ennakkona maksettu.
laitoinkin sille viestin jo..mutta kumma ettei ole kaipaillut sitä eikä ottanut kuukauteen muhun yhteyttä..entä jos sille on sattunut jotain..
 
Laita eka viestiä huutajalle. Voihan olla että on sattunut sairastuminen ja kyseinen ihminen on esim: joutunut sairaalaan tms. Niin ja jos laitat palautetta niin mainitse että maksoi muttei lunastanut. Ota nyt ensin ja kysele siltä asiakkaalta miksi jätti lunastamatta. Harvemmin sitä kukaan maksaa ja jättää sitten asian sikseen, niin no jos voi huuhdella rahaa vessanpöntöstä alas niin mikäs siinnä. Multa löytyy kyllä tilin.nroa sellaiselle ihmiselle jos noin on ylimääräistä heitellä mihin sattuu :D
 
ihme juttu
eipä ole tullut viikonlopun aikana sähköpostia takas eikä ole vastatttu teksti viestiin..en uskalla soittaa jos siellä on oikeasti tapahtunut jotain,jos se on vaikka kuollut ja joku sukulainen vaikka vastaa puhelimeen..
lunastin paketin..saanko laittaa sen uudestaan myyntiin että saan tuon lunastusmaksun sillä huutohinnalla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihme juttu:
eipä ole tullut viikonlopun aikana sähköpostia takas eikä ole vastatttu teksti viestiin..en uskalla soittaa jos siellä on oikeasti tapahtunut jotain,jos se on vaikka kuollut ja joku sukulainen vaikka vastaa puhelimeen..
lunastin paketin..saanko laittaa sen uudestaan myyntiin että saan tuon lunastusmaksun sillä huutohinnalla?

soitat ensin.et myy vielä.
 
Kyllä minä ainakin yrittäsin ensin soittaa. Kattosin myös onko huutanut/myynyt jotain viimeaikoina/saanut palautetta, siis onko ollut näissä asioissa koneella. Jos ei vastaa tai soita takas viikossa , sit laittasin neutraalia palautetta (maksoi kuitenkin) ja myisin uudelleen.
 
Muksis
Just kaveri kerto et oli myynyt huutonetissä pari cd tornia jo yli kk sitten. Ostaja oli välttämättä halunnut maksaa etukäteen tilille vaikka oli sovittu että noutaa tornit. Oli sanonut ettei kanna käteistä mukanaan joten kaveri antoi tilinumeron jonne tuli maksu heti. Yli kk mennyt, ostaja ei vastaa viesteihin tms. eikä tullut noutamaan torneja sovittuun aikaan. Nyt kaveri ei tiedä voiko hän laittaa jo tornit uudelleen myyntiin kun ei ostaja vastaa viesteihin/puheluihin ja haluaa oikeesti niistä torneista jo eroon..
 
papuneiti
On voinut käydä niin, että huutaja ei ole saanut postin ilmoitusta tai sitten huutajalla ei ollut tarkoitustakaan sitä hakea postista. Jos huutajasta ei mitään kuulu, epäilen jälkimmäistä.
Mulle kävi kerran niin, että huutaja kyllä otti yhteyttä, että ei ole saanut postista ilmoitusta ja paketti oli muka hukkunut, ja mulla ei tietysti ollut tallessa lähetyskoodi. Pian paketti tuli takaisin ja jouduin sen lunastamaan. Mutta jälkeenpäin epäilin, että huutaja ei tuotetta halunnutkaan.
 
ihme juttu
siis huusi tuotteen yli kuukausi sitten ja maksoi sen..
mitään ei ole kuulunut,ei ole kysellyt tavaran perään,ei laittanut palautetta eikä mitään,yhtäkkiä vaan nyt tuli paketti takas,ei ollut hakenut postista,samassa paketissa tuli ku lähetinkin eikä oltu avattu.ei ole tehnyt kauppaa mun kaupan jälkeen,ei myynyt eikä huutanut.
sähköpostia ja tekstiviestiä laitoin perjantaina,ei vastausta,nyt laitoin uudelleen..
 
ihme juttu
katsoin vielä niin huutonetissä tämän huutajan tiedoissa ei ollut nimeä,vain etukirjain ja sukunimi.. mutta maksajan nimi alkaa ei kirjaimella ja sukunimikin on eri..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Kyllä minä ainakin yrittäsin ensin soittaa. Kattosin myös onko huutanut/myynyt jotain viimeaikoina/saanut palautetta, siis onko ollut näissä asioissa koneella. Jos ei vastaa tai soita takas viikossa , sit laittasin neutraalia palautetta (maksoi kuitenkin) ja myisin uudelleen.
Mä laittaisin negan, en neutraalia. Myyjä joutui kuitenkin maksamaan palautuksen postimaksun.

Onko tuotteesta saamasi hinta enemmän vai vähemmän, kuin tuo postimaksu, jonka jouduit maksamaan?
Jos enemmän, niin sähän et jää tappiolle, kun voit myydä tuotteen uudelleen. Jos vähemmän, niin ehdottomasti vain nega.

Jos jotain on sattunut, niin sähän et voi sitä tietää!
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja ihme juttu:
katsoin vielä niin huutonetissä tämän huutajan tiedoissa ei ollut nimeä,vain etukirjain ja sukunimi.. mutta maksajan nimi alkaa ei kirjaimella ja sukunimikin on eri..
Myynyt miehensä tunnuksilla ja maksanut omalta tililtä, tai toisin päin?

 
ihme juttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Kyllä minä ainakin yrittäsin ensin soittaa. Kattosin myös onko huutanut/myynyt jotain viimeaikoina/saanut palautetta, siis onko ollut näissä asioissa koneella. Jos ei vastaa tai soita takas viikossa , sit laittasin neutraalia palautetta (maksoi kuitenkin) ja myisin uudelleen.
Mä laittaisin negan, en neutraalia. Myyjä joutui kuitenkin maksamaan palautuksen postimaksun.

Onko tuotteesta saamasi hinta enemmän vai vähemmän, kuin tuo postimaksu, jonka jouduit maksamaan?
Jos enemmän, niin sähän et jää tappiolle, kun voit myydä tuotteen uudelleen. Jos vähemmän, niin ehdottomasti vain nega.

Jos jotain on sattunut, niin sähän et voi sitä tietää!

muutaman euron enempi kuin tuo postikulu..voi vitsi miten hankalaksi tää meni,ekaa kertaa sattuu jotain tällaista.. kun jos sillä olis mennyt hukkaan se haku lappu niin kai se muhun olis yhteyttä ottanut,mutta kun ei mitään oo kuulunu. :7
 
ihme juttu
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme juttu:
katsoin vielä niin huutonetissä tämän huutajan tiedoissa ei ollut nimeä,vain etukirjain ja sukunimi.. mutta maksajan nimi alkaa ei kirjaimella ja sukunimikin on eri..
Myynyt miehensä tunnuksilla ja maksanut omalta tililtä, tai toisin päin?
niin varmaan,ne huutonetin tiedoissa olevat nimi/osoite tiedot on varmaan sen miehen,kun maksaja oli nainen,mutta hassua että kuvauksessa on että nimmarin takana äiti ihminen..ja tuota numeroa yritin finderista ottaa että kenen nimillä se on niin oli salainen.

 
ihme juttu
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mikset sä vaan koita soittaa, sillähän se sitten selviää.... Jos vastaa puhelimeen.
kun en ole varma onko tuo puhelinnumero kenen,mikä siellä huuttiksessa on ku siellä eri nimi ja maksaja eri..niin ketä sieltä kysyn jos joku vastaa? ja jos se on vaikka kuollut niin noloa ruveta sitten selitteleen että no otan osaa mutta mulla ois sen tavaraa täällä..
 

Yhteistyössä