M Mamamin Jäsen 09.03.2008 208 0 16 10.04.2009 #1 Kertokaa tyhmälle miten saan ilmoitukseeni lisättyä muitakin kuin yhden kuvan? Ajattelin tuo aijaa.comin kautta lisätä. Minkä kokoiseksi kannattaa kuva skaalata ja minkä osan noista linkeista kopioin? Kiitos jo etukäteen
Kertokaa tyhmälle miten saan ilmoitukseeni lisättyä muitakin kuin yhden kuvan? Ajattelin tuo aijaa.comin kautta lisätä. Minkä kokoiseksi kannattaa kuva skaalata ja minkä osan noista linkeista kopioin? Kiitos jo etukäteen
C chef Aktiivinen jäsen 16.02.2005 47 399 16 38 10.04.2009 #2 Mä en saanut aijaan kautta niitä laitettu lainkaan. Mutta onko vika aijaassa vai käyttäjässä, se jää arvoitukseksi Mä lisään ne TinyPic:in kautta.
Mä en saanut aijaan kautta niitä laitettu lainkaan. Mutta onko vika aijaassa vai käyttäjässä, se jää arvoitukseksi Mä lisään ne TinyPic:in kautta.
N Niipa-85 Jäsen 27.09.2006 807 0 16 10.04.2009 #3 www.aijaa.com sitten valitset kuvat ja anna olla se koko mikä siinä on valmiina. Klikkaamalla sen saa suuremmaksi. Ja kopsaat ekan koodirimpsun ja liität kohteen tietoihin.
www.aijaa.com sitten valitset kuvat ja anna olla se koko mikä siinä on valmiina. Klikkaamalla sen saa suuremmaksi. Ja kopsaat ekan koodirimpsun ja liität kohteen tietoihin.