Huuto.net: Annatteko lunastamattomasta huudosta aina negan?

Mulla kävi eka kertaa niin, ettei huutaja lunastanut/maksanut huutoaan. Otti kyllä huudon sulkeuduttua yhteyttä ja pyysi tilitietoja. Muutamaan päivään ei kuulunut mitään (maksua/viestiä) ja sitten laitoin hänelle viestiä, että aikooko lunastaa huutonsa ja että odotan maksua vielä x päivää jne. Nyt on aika kulunut, eikä ole näkynyt maksua eikä mitään sähköpostiakaan, että olisi maksuvaikeuksia tms. Eli olisiko negan paikka? :kieh:

Huom
Lunastamattomasta huudosta seuraa nega. Mistä sitten, jos ei siitä?

Itselleni kävi juuri pari päivää sitten näin. Ei vastannut tekstariin eikä sähköpostiin. Ostaja otti sitten yhteyttä sen jälkeen kun olin negan antanut, olivat olleet sairaina.

tt
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:

Itselleni kävi juuri pari päivää sitten näin. Ei vastannut tekstariin eikä sähköpostiin. Ostaja otti sitten yhteyttä sen jälkeen kun olin negan antanut, olivat olleet sairaina.
mulla toimii kyl puhelin ja sähköpostikin vaikka oon sairaana =) ja jos niin sairaina et sairaalassajoku on,niin sähköposti saattaa jäädä lukematta,mut tekstariin ei oo kovin vaikee vastata ja satavarmasti joka päivä puhelinta käytän/katon vaikka kuinka oltais kipeinä.

vieras
Mä annan aina negan lunastamattomasta. Myös niissä parissa tapauksessa kun huutaja on kertonut ettei tuotetta osta.
Ymmärrän kyllä, jos syynä on esim sairaus tms. Negan annan silti, viestiosiossa voin selventää.
Mun mielestä se on hyvän myyjän velvollisuus myös. Jos sama toistuu usein, seuraavat myyjät näkee, että tämä jo tapa.... Omaa negaa ei kannata pelätä. Sen voi ylläpito poistaa.-

Alkuperäinen kirjoittaja Apila11:
Niin, varmaan sieltä kostonega tulis.. Tosin sillä huutajalla on aiemminkin negoja lunastamattomista huudoista. Mietin antaisko neutraalin, kun kuitenkin itse oli aloitteellinen ja pyysi tilinumeroa...?
Pöh, mäen ole saanut YHTÄÄN kostonegaa vaikka olen joutunut negoja antamaan jonkun verran.

hp
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
mulla toimii kyl puhelin ja sähköpostikin vaikka oon sairaana =) ja jos niin sairaina et sairaalassajoku on,niin sähköposti saattaa jäädä lukematta,mut tekstariin ei oo kovin vaikee vastata ja satavarmasti joka päivä puhelinta käytän/katon vaikka kuinka oltais kipeinä.
Tässäkin ihmiset on erilaisia. Itse jos olen kuumeessa, olen ns. puolikuollut eli hyvä, että vessassa saa käytyä ja jotain juotua, loppuaika menee sängyssä nukkuessa. En jaksa edes ajatella sellaista asiaa kuin puhelin tai sähköposti.

Ap:lle... Jos on puhelinnumero niin laita kuitenkin se tekstari. MInulla kävi niin, että olin myyjänä ja kohteisiin oli tullut huuto. Jouduinkin yllättäen ennen kohteen sulkeutumista synnyttämään (ennen aikojaan) ja olin sairaalassa viikon. Unohdin kokonaan koko huutiksen, kunnes sain huutajalta viestin, että kun en vastaa sähköpostiin. Kaupat saatiin hoidettua kunnialla loppuun, vähän jälkijunassa vain :)

Minä olisin varmaan niin kiltti, etten negaa antaisi ellei olisi tosi törkeä yms. kielenkäytössään. Neutraalin varmaankin vain antaisin...

Huom
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:

No näin voisi kuvitella.
Tämä ostaja vaikutti ihan vilpittömältä ja on aiemmalta historialtaan nuhteeton ostaja. Joten uskon kyllä, ja kaupat vaikuttaisivat nyt etenevän kunnialla loppuun saakka. Joten muutan palautteeni.

Huom
Alkuperäinen kirjoittaja hp:
[
Minä olisin varmaan niin kiltti, etten negaa antaisi ellei olisi tosi törkeä yms. kielenkäytössään. Neutraalin varmaankin vain antaisin...
Siinä ei ole mitään kilttiä, että antaa neutraalin lunastamattomasta huudosta. Ainakaan muita huutismyyjiä kohtaan.

Yhteistyössä