Alkuperäinen kirjoittaja tt:
mulla toimii kyl puhelin ja sähköpostikin vaikka oon sairaana =) ja jos niin sairaina et sairaalassajoku on,niin sähköposti saattaa jäädä lukematta,mut tekstariin ei oo kovin vaikee vastata ja satavarmasti joka päivä puhelinta käytän/katon vaikka kuinka oltais kipeinä.
Tässäkin ihmiset on erilaisia. Itse jos olen kuumeessa, olen ns. puolikuollut eli hyvä, että vessassa saa käytyä ja jotain juotua, loppuaika menee sängyssä nukkuessa. En jaksa edes ajatella sellaista asiaa kuin puhelin tai sähköposti.
Ap:lle... Jos on puhelinnumero niin laita kuitenkin se tekstari. MInulla kävi niin, että olin myyjänä ja kohteisiin oli tullut huuto. Jouduinkin yllättäen ennen kohteen sulkeutumista synnyttämään (ennen aikojaan) ja olin sairaalassa viikon. Unohdin kokonaan koko huutiksen, kunnes sain huutajalta viestin, että kun en vastaa sähköpostiin. Kaupat saatiin hoidettua kunnialla loppuun, vähän jälkijunassa vain
Minä olisin varmaan niin kiltti, etten negaa antaisi ellei olisi tosi törkeä yms. kielenkäytössään. Neutraalin varmaankin vain antaisin...