Huutispaketeista vielä kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Kun mä nyt alan noita vaatteita silittelemään...

Niin ne vaatepaketit, kuinka paljon vaatteita kannattaa yhteen pakettiin laittaa? Onko fiksua tehdä pieniä yhteensopivia paketteja vai suuri paketti vaatteita? Kaikki ovat kuitenkin jollain tavalla samaa tyyliä.

Kannaataako ulkovaatteet myydä erikseen? Vai laittaa pakettiin mukaan myös?

Miten määrittelette hintavarauksen? JNE.

Ei hintavarausta. Lähtöhinnaks norm. kirpparihinta (suht alhainen -- jos tuote on hyvä, niin kyllä sitä huudetaan). Oman kokemukseni mukaan kyllä saa parhaan hinnan, kun myy yksitellen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei hintavarausta. Lähtöhinnaks norm. kirpparihinta (suht alhainen -- jos tuote on hyvä, niin kyllä sitä huudetaan). Oman kokemukseni mukaan kyllä saa parhaan hinnan, kun myy yksitellen.

Mä tiedän että paremman hinnan saa kun myy yksitellen, mutta mä en jaksa alkaa postitusrumbaan 100 eri vaatteella. Helpompi vähän ynnätä niitä. Mutta ynnäänkö paljon? Vai teenkö pienempiä kokonaisuuksia.

Mulla taas menee paljon paremmin pakettina kaupaksi kuin yksitellen. Tee sellaisia alle 5 kg paketteja että menee halvimmalla pakettimaksulla. Plussaa on jos olet tunnistautunut niin saat paketit lähtemään huutajille huutopakettihintaan.

No koitan nyt vähän pilkkoa paketteja... Koska niistä tulis muuten todella suuria jos jakais vaan kahteen koko haarukkaan. Katsotaan miten käy,

mutta entäs ns. kalliimmat ? Esim. Ticket harvinainen toppatakki? Kerran neiti ´käyttänyt sitä? Laittasinko sen yksinään kuitenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
No koitan nyt vähän pilkkoa paketteja... Koska niistä tulis muuten todella suuria jos jakais vaan kahteen koko haarukkaan. Katsotaan miten käy,

mutta entäs ns. kalliimmat ? Esim. Ticket harvinainen toppatakki? Kerran neiti ´käyttänyt sitä? Laittasinko sen yksinään kuitenkin?

Juu, toppatakki erikseen. Tai niin itse laittaisin

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

Laita erikseen se.
Ja sit laita mulle sun huutisnikki, mulla ois toppatakki hakusessa kuopukselle.. :whistle: :wave:

Yhteistyössä