Huutismyynnit viimeisen 12kk aikana :) Paljonko? Minulla 7300e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
valepukki, tais tulla kusi pöksyyn.siinähän selittelet mätkyt saatuasi.ihme leuhkija.
hymynaamojen määrä ed viestissäsi kertoo jo pelon asteen.tyhmä ämmä!Ehkä jostakin asioista kannattaisi
pitää turpa kiinni?

[QUOTE="a p";29007825]Ilmoita vain :) ei tuosta vielä veroa pidä maksaa, olen kyllä ottanut summista selvää :)

Ja vink vink, kaikki ei aina ole niin miten netissä lukee ;)
Mä voin olla vaikka työtön ja maksaa niistä tuotteista 18 e ja myydä 20 e.

:whistle:[/QUOTE]

No välillä näyttää, että tuota luokkaa ne huutistrokareiden "katteet" ovat. Mikäs siinä, voittoa se on parikin euroa jos pakkausmateriaalit, matkat postiin jne. ovat ilmaisia.

Itse arvostan tässä pikkulasten kanssa aikaa niin paljon, etten jaksaisi moiseen ryhtyä. Samoin kämppä pursuaa omaa (tarpeellistakin) roinaa siinä määrin, etten jaksaisi kuukausikaupalla katsella ylimääräistä ryönää nurkissa. Samat roinat kun tuolla huutiksessakin näyttävät kuukaudesta toiseen pyörivän.

Uskon kyllä, että jos on pitkään kotiäitinä ilman sen kummempaa missiota, tuollainen puuhastelu voi virkistääkin mieltä.

0 euroa, en ole koskaan ostanut tai myynyt huutiksessa yhtään mitään. tarpeettomasta rojusta pääsen eroon sillä, että lahjoitan ystäville sukulaisille tai roskikseen.
itse kierrän kirpparit yleensä kaukaa, nykyään ihmisillä on tarve tehdä iso tili, eikä pääsgtä itselle tarpeettomista tavaroista eroon. hinnat ovat älyttömiä, pyydetään nukkaisista vaatteista lähes sama mitä kaupassa uutena. suosin punaisen ristin,uffin ja fridan myymälöitä, joista tuotto menee hyväntekeväiyyteen, toistaiseksi siellä on vielä ollut hinnat ihan kohdillaan ainakin vaatteissa ja asusteissa.

[QUOTE="Vieras";29007677]Tuo myynti menee jo verotettavan tulon piikkiin. Kauheen ikävää ettei ajatella ennenku tullaan tänne leuhkimaan. Toivottavasti verottaja laittaa mätkyt sinnepäin, ei millään pahalla mutta meillä on selkeät lait tästä asiasta.[/QUOTE]

Pötyä. Omaan käyttöön ostettujen tavaroiden myynnistä ei mene veroa. Ja aina kannattaa sanoa että kaikki on ostettu omaan käyttöön.

[QUOTE="A p";29008154]Ei mee pupu pöksyyn, sitä vaan että heti ollaan verottajalle, lastensuojelulle tms palstalla ilmoittelemassa vaikkei tiedetä edes faktoja[/QUOTE]

Saa ne ilmoitella. Ihan rauhassa. Saavat tehdä sen uudestaankin ja uudestaankin. joku 7k€ ei paljon verottajaakaan kiinnosta jos sitä ei saada kiinni jollain automaattisella järjestelmällä. Verotarkastaja ei tuosta saatavilla veroilla tee paria päivää pidempään duunia ja sen selvitykseen mennee viikko.

Yhteistyössä