Huutiskysymystä ja pientä purnausta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tympääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tympääntynyt

Vieras
Onko muilla lisääntynyt hupihuutajat? Minusta tuntuu että omalle kohdalle niitä nyt on varsinkin sattunut normaalia enemmän. Varsinkin ärsyttää ostajat jotka ostavat osta heti-huudon ja koskaan en kuule heistä!
Onko nyt liian hätäisesti tehty jos kyselen parin ostajan perään? Tiistaina sulkeutui huudot aamulla ja en ole ostajista kuullut mitään. He olivat sellaisia ostajia jotka ostivat useamman tuotteen ja itse otin heihin yhteyttä että voin yhdistellä postikulut ja ilmoitin maksettavat summat. Muuten en hätäilisi ja odottaisin heiltä yhteydenottoa mutta molemmilla on aika paljon negoja lunastamattomista tuotteista ja vieläpä tuoreita sellaisia.

No minä tuossa tilanteessa laittaisin viestiä että ellei maksua näy siihen ja siihen mennessä tilillä, laitan negan palautteen ja tuotteet uudelleen myyntiin.

Tuntuu vain hätäiseltä koska kohteiden sulkeutumisesta on huomenna vasta viikko. Nyt vain olisi ollut ylimääräistä aikaa ja ajattelin laittaa uusia kohteita myyntiin. Ja muuten en tosiaan hätäilisi mutta kun noita negoja on joutunut jakamaan nyt niin paljon ja aiemmin saatoin kuukaudenkin odottaa maksua, nyt päätin ottaa tiukempaa linjaa.

myllä mun mielestä on riittävä aika se 5 päivää mikä monella on mitä odottavat yhteydenottoa. varsinkin jos on ollut osta heti eikä semmoinen missä on hyyto tehty 2vk sitten ja viime vk oltu reissussa kun on lomaa..

Jos sinä myyt ostahetitoiminnolla, niin laita vakioviestiisi tilitietosi, minä ainakin maksan ne samantien ja ottaa päähän ruveta odottelemaan tilitietoja kun jollain ei ole niitä vakioviestissä.

[QUOTE="vieras";23351372]Jos sinä myyt ostahetitoiminnolla, niin laita vakioviestiisi tilitietosi, minä ainakin maksan ne samantien ja ottaa päähän ruveta odottelemaan tilitietoja kun jollain ei ole niitä vakioviestissä.[/QUOTE]

Minulla on vakioviestissä tilinumero.

[QUOTE="vieras";23351372]Jos sinä myyt ostahetitoiminnolla, niin laita vakioviestiisi tilitietosi, minä ainakin maksan ne samantien ja ottaa päähän ruveta odottelemaan tilitietoja kun jollain ei ole niitä vakioviestissä.[/QUOTE]

kyllä välillä kestää viikon ja enemmänkin, vaikka vakioviesti onkin käytössä...

Mä olen odottanut maksua yli kuukauden ja alkaa kohta ärsyttään...Ostaja ollut kuitenkin yhteydessä, eli ihan hupihuutaja ei ole.

Mmitä tekisitte tässä tapauksessa? Ei näköjään pelkää negan saamista...

[QUOTE="vieras";23351435]Mä olen odottanut maksua yli kuukauden ja alkaa kohta ärsyttään...Ostaja ollut kuitenkin yhteydessä, eli ihan hupihuutaja ei ole.

Mmitä tekisitte tässä tapauksessa? Ei näköjään pelkää negan saamista...[/QUOTE]

Viimeinen päivämäärä jolloin maksu oltava tilillä, jos ei tätä noudata niin nega, ilmoitus ylläpidolle ja tuote uusiksi kaupan. Itse aiemmin odottelin juurikin kuukausia maksussa mutta päätin tosiaan ottaa tiukemman linjan. Ja noilla joilla on aikaisempia negoja niin niiden kohdalla vielä tiukempi linja.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23351614:
On lisääntynyt. Ja sitten on näitä jotka haluavat kuukauden maksuaikaa eikä asiasta ole ollut mitään puhetta huudon auki ollessa.

Kuinka sä toimit kun sulta kysytään kuukauden maksuaikaa?

[QUOTE="aloittaja";23351832]Kuinka sä toimit kun sulta kysytään kuukauden maksuaikaa?[/QUOTE]

Multa ei ainakaan saa kuukautta maksuaikaa. Haluan päästä tavaroista eroon. En säilytellä niitä nurkissa ja varoa ettei lapset tuhoa tai piirtele niihin. Ja siivotessa iana siirrellä jotain romua tieltä...? Ei kiitos.
Pari viikkoa voin odotella.

Yhteistyössä