Huutiskysymys

älä ny, en usko :D
ja jos sulla on nyt jo siellä kohde auki ja haluat lisätä sanoja, niin sitten vaan sinne lisätietokohtaan sanalistaa laatimaan :D mäkin just äsken nakuttelin sinne myytävää, aika homma niistä on =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:08 nytkypylly kirjoitti:
älä ny, en usko :D
ja jos sulla on nyt jo siellä kohde auki ja haluat lisätä sanoja, niin sitten vaan sinne lisätietokohtaan sanalistaa laatimaan :D mäkin just äsken nakuttelin sinne myytävää, aika homma niistä on =)
No niiin on! :eek: Me Nedran kans varattiin kirppispöytä loppuviikosta, ne hinnottelee helpommin! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:10 Helmi-Kana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:08 nytkypylly kirjoitti:
älä ny, en usko :D
ja jos sulla on nyt jo siellä kohde auki ja haluat lisätä sanoja, niin sitten vaan sinne lisätietokohtaan sanalistaa laatimaan :D mäkin just äsken nakuttelin sinne myytävää, aika homma niistä on =)
No niiin on! :eek: Me Nedran kans varattiin kirppispöytä loppuviikosta, ne hinnottelee helpommin! B)
:eek: mulla sama suunta, aattelin huomenna käydä varaamassa/viemässä, jos sais pöydän linkkikirppikseltä, just tossa lajittelin laatikollisen tavaraa :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:12 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:10 Helmi-Kana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:08 nytkypylly kirjoitti:
älä ny, en usko :D
ja jos sulla on nyt jo siellä kohde auki ja haluat lisätä sanoja, niin sitten vaan sinne lisätietokohtaan sanalistaa laatimaan :D mäkin just äsken nakuttelin sinne myytävää, aika homma niistä on =)
No niiin on! :eek: Me Nedran kans varattiin kirppispöytä loppuviikosta, ne hinnottelee helpommin! B)
:eek: mulla sama suunta, aattelin huomenna käydä varaamassa/viemässä, jos sais pöydän linkkikirppikseltä, just tossa lajittelin laatikollisen tavaraa :D
Missä on linkkikirppis??Vai mikä lie??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 20:17 nytkypylly kirjoitti:
linkkikirppis on turussa varissuolla, ja siellä menee tavara yleensä tosi hyvin kaupaksi =) ja mese, joo, sori, unohtunu ihan täysin, kone äsken takkus, kun laitoin kuvia ja lisäkuvia huutoon.. :D
Ihan väärä suunta mulle.. Viedään Arre-Aittaan Raisioon.
 

Yhteistyössä