huutiskauppa sulkeutui reilu viikko sitten. kauanko odotan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutaja

Vieras
maksoin samantien ja raha näkyi varmastikin maanantaina. Laitoin eilen myyjälle sähköpostia, mutta ei ole vielä vastannut. Onko se kaksi viikkoa "vakiintunut käytäntö" että sit laitan negaa jos ei ole kuulunut mitään?

viikko käsittääkseni. itsekin maksan samantien (samana tai seuraavana päivänä) ja oletan että yhteyttä otetaan takaisin päin heti kun olen lähettänyt kuitin sp:n liitteenä. kauanko huudon sulkeutumisesta? hintaluokka?

Alkuperäinen kirjoittaja knäite:
viikko käsittääkseni. itsekin maksan samantien (samana tai seuraavana päivänä) ja oletan että yhteyttä otetaan takaisin päin heti kun olen lähettänyt kuitin sp:n liitteenä. kauanko huudon sulkeutumisesta? hintaluokka?

en laittanut mitään kuitteja. Huuto sulkeutui 4.2. Myyjä laittoi samantien tilitietonsa ja mä maksoin sen. Laitoin kyllä viestiä, että oon maksanut. Nyt sitten kyselin, että aikooko postittaa sen lähiaikoina. ei ole vastannut.

Alle kympin kauppa lastenvaatteesta. että ei nyt suuri menetys, mutta.. Myyjällä näyttää olevan vielä parisenkymmentä huutoa auki.

hmm... mahtaako odottaa, huudatko vielä muita hänen kohtetaan? edelleen muistaakseni viikko on ollut yleinen käytäntö huutiksessa. entäs muuten myyjan saamat palautteet? kaikki positiivisia?

Yhteistyössä