Huutis vai kirppari?

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
siis 3e voi pyytä merkkipaidasta, joka on oikeasti hyväkuntoinen. esim. marimekosta. mutta hm, seppälä, girafit ja mitä niitä nyt on, niin ei varmastikaan 1e enempää.

ja sit vielä muistutan, että lumppua ei kukaan osta edes 10snt. hintaan. jotkut ulkohousut voit vielä saada myytyä rymyhousuiksi. reikäiset, kulahtuneet, haalistuneet suoraan poistoon.

Musta tuo 1?:kin kuulostaa paljolta.. mutta sen verran voisin laittaa hinnaksi ja sitten loppuajaksi vaikka lapun että kaikki -50%.. enkä myy mitään rikkinäisiä tms vaatteita.. heitän sellaiset pois heti kun huomaan vian..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mulla oli kesällä Länsikeskuksen kirppiksessä 2 viikkoa paikka ja jäin voitolle 350?, eli kyllä se mun mielestä on ihan kannattavaa. Mä itse koen huutismyynnin paljon hankalampana, kun pitää kuvata, pienentää kuvat, sirtää ne aijaahan ja sitten näpytellä joka ikinen ilmoitus erikseen...helpommalla pääsi kun laittoin vaan lapun paidan rintaan, siihen hinnan ja sitten henkarille roikkumaan.

Toki tuossa tuli ajeltua edestakaisin siistimässä paikkaa, mutta mun mielestä se oli vain ja ainoastaan kivaa. Ja liki joka kerta löysin sieltä myös uusia vaatteita likoille niiden pieneksi jääneidin tilalle.

Huutiksessa saattaa saada paremman hinnan, mutta mulle on pääasia laittaa kamat kiertoon kohtuullisella hinnalla ja ostaa niitä sitten kohtuuhinnalla takaisinpäin.

Miten kauheesti sulla oli vaatteita siellä?! :o mä olen kokenut tuon huutiksen helpoksi, koska muutenkin olen paljon koneella.. mutta nyt kun ei alkukesän jälkeen ole kauppa kunnolla käynyt, niin alan kyllästymään makkarin nurkassa olevaan isoon vaatepinoon.. |O

Yhden tytön vaatteet koossa 60-68 cm, joukossa muutama yksittäinen pienempi/suurempi, sekä noin 20 kpl vaatteita koossa 116-128 cm. Omia vaatteita taisi olla vajaa 10 kpl ja kenkiä oli ehkä 8 paria. Leluja muutama ja kirjoja ehkä 7.

Mä rakastan lastenvaatteita, joten kyllä niitä aika paljon oli (siis noita pikkukokoja). Oisko ehkä joku 120-150 kpl? Kotiin toin yhden muovikassillisen.

huutiksessa menee kaupaksi parhaiten aina kausivaatteet, eli nyt ihmiset etsivät villapukuja, tumppuja, talvivaatetta, sukkahousuja, fleeceä, paksumpaa paitaa ja housua jne.

huutiksessa menee kaupaksi parhaiten aina kausivaatteet, eli nyt ihmiset etsivät villapukuja, tumppuja, talvivaatetta, sukkahousuja, fleeceä, paksumpaa paitaa ja housua jne.

Multa löytyis tumppuja, talvitakkeja, sukkiksia, fleeceä ja sitten noita paitoja ja housuja.. nyt aloin oikein tosissaan miettimään että tarvisko ottaa kirppispöytä.. ja että kannattaisiko ottaa se tosta suositulta kirpparilta vai jostain muualta.. kaikkialle tarvii kuitenkin autolla mennä.. hitto kun en itse kierrä kirppiksiä eikä ketään tuttukaan niin en voi kysyä, että paljonko käy esim yhdellä kohtuu-uudella kirppiksellä väkeä.. siellä olis paikkavuokra vaan 15?/vk.. :whistle:

Yhden tytön vaatteet koossa 60-68 cm, joukossa muutama yksittäinen pienempi/suurempi, sekä noin 20 kpl vaatteita koossa 116-128 cm. Omia vaatteita taisi olla vajaa 10 kpl ja kenkiä oli ehkä 8 paria. Leluja muutama ja kirjoja ehkä 7.

Mä rakastan lastenvaatteita, joten kyllä niitä aika paljon oli (siis noita pikkukokoja). Oisko ehkä joku 120-150 kpl? Kotiin toin yhden muovikassillisen.

Ei mulla kyllä noin paljoa enää ole.. :D kesällä myin muutaman jätesäkillisen lastenvaatteita pilkkahintaan huutiksessa.. mutta vielä noita silti riittää..

En tykkää huutiksesta enkä osta sieltä vaatteita. Olen ostanut muita lastenhoitoon liittyviä tavaroita (kantoliinaa ym.), mutta usein niissäkin hinta nousee liian korkeaksi, siis käytetyn tavaran laatuun nähden. Postikuluistakin tulee paljon. Tai sitten tuote on hankala postitettava ja myyjä asuu jossain Posiolla. Eli tykkään ostaa lastenvaatteet kirppiksiltä tai kaverilta suoraan.

Multa löytyis tumppuja, talvitakkeja, sukkiksia, fleeceä ja sitten noita paitoja ja housuja.. nyt aloin oikein tosissaan miettimään että tarvisko ottaa kirppispöytä.. ja että kannattaisiko ottaa se tosta suositulta kirpparilta vai jostain muualta.. kaikkialle tarvii kuitenkin autolla mennä.. hitto kun en itse kierrä kirppiksiä eikä ketään tuttukaan niin en voi kysyä, että paljonko käy esim yhdellä kohtuu-uudella kirppiksellä väkeä.. siellä olis paikkavuokra vaan 15?/vk.. :whistle:

Siis oletko Turun seudulta? Mikäli vaatteet viet Turun seudulle, niin hihkase yksärillä missä ja mikä paikkanumero...mä käyn sitten kurkkimassa josko siellä ois meille jotain :)

Ollaan ostettu myös isompia kokoja varastoon jos on hyviä löytöjä vastaan tullut.

Ja mä suosittelen kyllä käyttämään paikkaa missä on ihmisiä, eli mä unohtaisin ne pikkupaikat.

Siis oletko Turun seudulta? Mikäli vaatteet viet Turun seudulle, niin hihkase yksärillä missä ja mikä paikkanumero...mä käyn sitten kurkkimassa josko siellä ois meille jotain :)

Ollaan ostettu myös isompia kokoja varastoon jos on hyviä löytöjä vastaan tullut.

Ja mä suosittelen kyllä käyttämään paikkaa missä on ihmisiä, eli mä unohtaisin ne pikkupaikat.

Kun olisinkin Turusta.. |O mutta ei, kun täältä pikkukylästä nimeltä Rauma.. täällä on yksi suosittu kirppis, joka on AINA täynnä.. sinne saa jonottaa paikkaakin viikosta kuukauteen.. ja maksaa likemmäs 30?/vk.. mut tosiaan en ole itse edes käynyt muilla kirppiksillä.. jos tietäisin, että niissäkin käy väkeä niin veisin ehdottomasti jonnekin muualle..

No joopa joo.. en ole ihan lähiaikoina viemässä tavaroita uudestaan kirppikselle.. "voitolle" jäin peräti 11? eli käytännössä meni miinukselle kun polttoaineisiinkin meni enemmän.. |O |O kaiken lisäksi ainakin 20 lasten ph-paitaa hävisi ekan myyntipäivän aikana.. :kieh:

Mulla oli myynnissä huutonetissä hyväkuntoinen vaatepaketti jossa on kivatin villakauluri uusi. Haluaisin koko paketista 15? muttei tule kauppoja! Villakaulurikin maksaa uutena 13,95?. En tiedä missä vika. Lelupakettikin on myynnissä, jossa laukkuja ym. ja on hyväkuntoinen muttei mene kaupaksi. Täytyy varmaan viedä kirpparille muitten varastettavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla oli myynnissä huutonetissä hyväkuntoinen vaatepaketti jossa on kivatin villakauluri uusi. Haluaisin koko paketista 15? muttei tule kauppoja! Villakaulurikin maksaa uutena 13,95?. En tiedä missä vika. Lelupakettikin on myynnissä, jossa laukkuja ym. ja on hyväkuntoinen muttei mene kaupaksi. Täytyy varmaan viedä kirpparille muitten varastettavaksi.

Oliko kauan myynnissä? entä näyteikkunassa? mä olen saanu paketit menemään ihan naurettavan halvalla kun olen laittanu näyteikkunaan.. kyllä korpeaa, että jotkut myyjät saa menemään kulahtaneita lumppuja uusien hinnoilla kun itse ei saa myytyä edes hyväkuntoisia vaatteita puoli-ilmaiseksi..
:kieh: mutta kai mun on pakko laittaa noita taas huutikseen kun ei tuo kirppiskään kovin kannattavaa tuntunut olevan.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Oliko kauan myynnissä? entä näyteikkunassa? mä olen saanu paketit menemään ihan naurettavan halvalla kun olen laittanu näyteikkunaan.. kyllä korpeaa, että jotkut myyjät saa menemään kulahtaneita lumppuja uusien hinnoilla kun itse ei saa myytyä edes hyväkuntoisia vaatteita puoli-ilmaiseksi..
:kieh: mutta kai mun on pakko laittaa noita taas huutikseen kun ei tuo kirppiskään kovin kannattavaa tuntunut olevan.. |O

Kaksi kertaa on vasta ollut nämä mut muita oon myynyt yhtä huonolla menestyksellä. Ei ole ollut näyteikkkunassa, kun en viitsi siitä maksaa.