Huutis/tehomyyjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mielestä tuo on loistava uudistus, pistää vähän kuriin näitä alennusmyynneistä ja hulluilta päiviltä huutista varten hamstraavia, jotka ei todellakaan maksa mitään maksuja vaan vetää pimeänä lisätuloja..

[QUOTE="vieras";22444993]Vai iski ahneus huutonetin pitäjäänkin?[/QUOTE]

Ahneus on iskenyt jo omistaja vaihdoksen yhteydessä. Kun ei maksulliset lisäpalvelut käyneet kaupaksi, täytyi turvautua väkinäiseen rahastukseen.

Se on 100 kauppaa 25.11.2010 lähtien ja meikäläinen lähtee muille myyntipaikoille.

Miettikäähän nyt vähän... 2,9% on satasen myynneistä 2,90e. Ei ainakaan minun elämäni siihen kaadu. Kirppiksellä viikkovuokra on monesti 30e tai enemmänkin, pitäisi myydä vähintään 1000 eurolla että pääsee yhtä alhaiseen provikkaan. Ensin ajattelin että alan myymään paketteina mutta paremman hinnan tuntuu saavan kun yksitellen myy, ennemmin niin provikan kanssa kuin vähemmän ilman provikkaa. Ja mitä tuohon katteeseen tulee, minä ainakin myyn _käytettyjä_ tavaroita, eihän niistä katetta saa. Joku uusikin, käyttämättä jäänyt, saattaa joukossa olla, mutta en niilläkään yritä voittoa saada (omat onnistuu joskus saamaan pois). Itseä ärsyttää enintään se että kutsutaan "ammattimaiseksi myyjäksi", sama kotiäiti olen niin kuin ennenkin :) 5 ihmistä ja vaatefriikki äiti niin tavaraa riittää vaikka kuinka paljon...

Itse myyn vähän siellä ja täällä kaikenlaista tavaraa. Huutonetissä sain tämän tehomyyjä tittelin ja jostain syystä ei enää kauppa käy ja missään muualla se ei oo kyllä käynyt koko aikana. Nyt on sekin sitten pilattu. Onko kellään hyviä vinkkejä uusiin myynti väyliin. Olen kokeillut tori.fi=0 kauppaa Nettimarkkina.com=1 kauppaa Keltainenpörssi=0 kauppaa ja tänään koitin laittaa ilmoituksen mikko.fi sivulle saa nähdä tapahtuuko sielläkään mitään.

Jaa, no jos mulle tuollainen ihme joskus tapahtuu että myyn niin paljon huutiksessa että musta tulee tehomyjä niin lisään tuon maksun suoraan myyntihintaan. Eli myytävän tuotteen hinta vain kallistuu ja ostaja maksaa lystin.

tehomyyjää lähestyn minäkin... ja joku sanoi, että mitä järkeä myydä parin euron juttuja... Paljonkin, kahdessa kk on tullut jo 500e ylimääräistä rahaa kun vanhoista vaatteista on päässyt eroon... :)

Itse myyn vähän siellä ja täällä kaikenlaista tavaraa. Huutonetissä sain tämän tehomyyjä tittelin ja jostain syystä ei enää kauppa käy ja missään muualla se ei oo kyllä käynyt koko aikana. Nyt on sekin sitten pilattu. Onko kellään hyviä vinkkejä uusiin myynti väyliin. Olen kokeillut tori.fi=0 kauppaa Nettimarkkina.com=1 kauppaa Keltainenpörssi=0 kauppaa ja tänään koitin laittaa ilmoituksen mikko.fi sivulle saa nähdä tapahtuuko sielläkään mitään.

itse ostajana en kyllä katso tehomyyjä titteliä, vaan tuotetta mitä olen ostamassa. mitä ihmeen väliä sillä on?

Yhteistyössä