Huutis ja tehomyyjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten toi huuto.netin tehomyyjä toimii? Kun on vuoden aikana 100 myyntiä, siirtyy tehomyyjäksi ja sen jälkeenkö huutis alkaa lähettää laskuja provikasta? Osa myynneistä kuitenkin menee ostajasta johtuen mönkään. Mites näiden kanssa toimitaan? Mulla taitaa tulla myyntejä noin 100 per vuosi, eli nyt tehomyyjätitteli lähenee, mutta samaan aikaan myyntejä menee vanhaksi. Riippuuko tuo sitten päivästä tai viikosta, olenko tehomyyjä vai en?

Myynnit ei vanhene niin kauan kun on edes yksi myynti vuodessa. Itselläni huutis laskee sinne myynneiksi 2010 myyntejä vaikka aikaa jo kulunut 1,5 vuotta ja niiden vanhimpien olisi pitänyt sieltä poistua kokonaan. Itselläni on vaan vajaa 20 myyntiä 2 vuodelta ja siksi on helppo seurata. Jos haluaa tuon nollata, pitäisi olla kokonaan myymättä vuosi tai ottaa uusi nimimerkki käyttöön. Jos myynneistä osa menee mönkään, niistä pitää sitten antaa nega palaute niin ei mene huutikselle maksua.

Mulla on kyllä myyntisaldo vaihtunut. Olen vuosi sitten maaliskuussa myynyt parin viikon ajan ja nyt taas maaliskuussa. Saldo heittelee kaiken aikaa, kun vanhat vanhenee.

Mulla on kyllä myyntisaldo vaihtunut. Olen vuosi sitten maaliskuussa myynyt parin viikon ajan ja nyt taas maaliskuussa. Saldo heittelee kaiken aikaa, kun vanhat vanhenee.

Mulla 11 myytyä kohdetta joiden myyntisaldo reilut 145 euroa. Olen viime vuonna myynyt niistä 6 ja tänä vuonna 2 ja loput vuodelta 2010. Olenkin ihmetellyt millon vuoden 2010 myynnit sieltä häviää, ei ole hävinnyt.

Yhteistyössä