Huutis palautteesta?

HyäkkäysVaunu

Aktiivinen jäsen
13.04.2010
3 270
0
36
Päijät-Häme
Onko se niin vaikeaa antaa palautetta?

Mä katson aina etenkin myyjän palautteet, usein myös ostajan (jos on paljon positiivista saatan lähettää jo kun tulee tieto maksusta, muuten odotan kunnes näkyy tilillä).

Itellä on älyttömän huonosti palautteita kun ei suuriosa mun kauppakumppaneista niitä oo laittanut. Ne jotka on, on laittaneet positiivista, enkä usko että nää puuttuvatkaan olis negatiivisia olleet, ei ainakaan mielestäni aihetta ole jos kaikki on mennyt niinkuin pitääkin ja sähköpostitse kuitenkin tulee positiivista kiitosta.

Mulla on vajaa 400 positiivista, 1 neutraali mutta oon laskennu että ainakin lähemmäs 50 palautetta jäänny saamatta. Viimisistä myydyistä kohteista voi antaa vielä palautetta mutta ostajat eivät ole antaneet, eli nyt 10 vielä uupuu. Itse olen antanut aina palautteen.

luulis että se ärsyttäis itteekii ku aina kun menis omalle sivuille siinä lukis että sulla on 10 antamatonta palautetta.

ja joo ite annan aina heti palautteen ja myös teen niinkuin ap että saatan postittaa ennne maksun näkymistä kun maksaja laittaa sp viestin että on maksanut.

sit mua kyl myös ärsyttää se ettei kirjoteta siihen mitää :( on vaa tyhjä postiivinen palaute

Yhteistyössä