huutis neuvoja? hupihuutaja(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
Ensimmäinen tapaus minulla. Kohde sulkeutui 2 viikkoa sitten. Ostajasta ei kuulunut mitään, huomautin viikko sitten viestillä. Sanoi maksavansa heti seuraavana päivänä. Raha ei tullut vieläkään tililleni ja eilen laitoin viestiä aikooko lunastaa ollenkaan huutoa, vielä ei ainakaan vastausta. Mitä tekisitte?

Mullakin sulkeutunut kohde reilu viikko sitten eikä ostajasta ole kuulunut mitään kolmesta viestistäni huolimatta. Eilen illalla kurkkasin palautteita ja oli useampia lunastamattomia huutoja eli taidan laittaa kohteen uudelleen myyntiin..

Olen meittinyt että mistähän mielenterveyden ongelmasta nämä hupihuutajat kärsivät. En oikeasti saata ymmärtää, miksi pitää mennä huutamaan, jos ei ole rahaa, eikä aio lunastaa. En tule varmaan ikinä tätä käsittämäänkään, niin ihmeelliseltä se tuntuu. :D

Mulla lukee kohteissa aina että viikko aikaa maksaa ja jos ei niin sitten nega ja tuote uudestaan huutoon.Tietenkin jos ollaan sovittu eri maksu järjestelmästä niin sitten eri asia.Mutta en minä ainakaan ala odottamaan viestejä ja maksuja montaa viikkoa.Ja tuntuu ettei tuokaan meinaa edes maksaa kun ei ole sitä jo tehnyt.Kylmästi vain nega ja tuote uudestaan myyntiin.

Yhteistyössä