Huutis kysymystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumikameli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kumikameli

Vieras
Heps! Mä oon ajatellut, et voisin alkaa myydä vanhoja lasten vaatteita huutiksessa, mutta kun mä oon niin auttamattoman surkee miettimään, et mitä mistään vois pyytää ja minkä kokoisia niistä paketeista kannattaa tehdä, tokkopa kukaan alkaa ihan yhtä yksittäistä paitaakaan huutelemaan?

Jos laittais esim. 60cm Kivat villa haalarin ja siihen kuuluvat hankat + kaksi henkan asua, joissa on terälliset potkarit + gollege takki + body samaa sarjaa, niin (todella siisti kuntoisia) niin onko sellaiseen sopiva hv n. 20? ? Lähtöhinta kannattaa varmaan laittaa riitävän alas esim 5??

Saa nauraa mun tyhmille kysymyksille, mutta kun en koskaan tapaa käydä kirppareilla, kun jos ostan käytettyä, niin ostan aina suoraan kavereilta erittäin edulliseen hintaan :)

Nostan...

Kertokaas ny ees joku, et mitä te oisitte valmiita maksamaan mainitunlaisesta paketista? Villa haalarikin on uutena kuitenkin n. 50?, eikä tota oo käytetty kuin muutama kerta...

Entäs muuten, millaisina paketteina ruukaatte ostaa tuolta huutiksesta vaatteita, jos ostatte?

Yhteistyössä