Huutiksesta (taaaas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei voi antaa. Ihan hyväkin toisaalta kun siten ei voi saada turhaa neutraaliakaan. Toisaalta taasen kurjaa kun ei voi laittaa posit. palautettakaan. Mut silloin kannattaa se huutokauppa aloittaa jo hv:n ylittäneellä hinnalla :)

Odotatteko te myyjät aina saavanne sen palautteen, sillä itse en aina muista antaa palautetta huutiksen kautta, vaan yleensä tulee annettua palaute sähköpostitse, kun sen kautta tulee oltua yhteydessä muutenkin.
Vaikka huutiksessa käynkin lähes päivittäin, niin harvoin tulee kirjauduttua sisään, siksi ne palautteetkin unohtuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Odotatteko te myyjät aina saavanne sen palautteen, sillä itse en aina muista antaa palautetta huutiksen kautta, vaan yleensä tulee annettua palaute sähköpostitse, kun sen kautta tulee oltua yhteydessä muutenkin.
Vaikka huutiksessa käynkin lähes päivittäin, niin harvoin tulee kirjauduttua sisään, siksi ne palautteetkin unohtuvat.

No kyllähän se palaute on kiva saada ja myös antaa...
Ja mulla ainakin kirjautuessa lukee siinä omilla sivuilla jos en ole jostain palautetta antanut ja sillon viimestään sen muistan :)

Yhteistyössä