Huutiksesta - pakettina vai erikseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
Mulla olis jättikasa vaatetta tytöltä jäänyt pieneksi, nyt mietin, laitanko pakettina vai erikseen. Kummin päin käy paremmin kaupaksi? Kyse n. 92cm vaatteista. Kaikki priimakunnossa ja merkkirompettakin löytyy.

Neuvoja?

pakettia vähän tässä jo suunnittelinkin, kun huutopaketillahan menee 5kg aika halvalla... Sitten toinen kysymys, meneekö paremmin jos laittaa heti sen summan mitä niistä haluaa vai tyyliin euron aloitus hintavarauksella?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pakettia vähän tässä jo suunnittelinkin, kun huutopaketillahan menee 5kg aika halvalla... Sitten toinen kysymys, meneekö paremmin jos laittaa heti sen summan mitä niistä haluaa vai tyyliin euron aloitus hintavarauksella?

hintavaraus on tökerö, en käytä itse enkä huuda sellaisia kohteita

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No täällähän ei saa mainostaa, joten jätän kertomatta että housuja, paitoja, mekkoja, bodeja, alusvaatetta yms. Jos kiinnostaa niin mustu niin laitan yyveetä.;)

menee ihan pikkuhetki kun en muista mun salasanaa, haen sen sähköpostista, jos ois siellä tallessa.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Mulla olis jättikasa vaatetta tytöltä jäänyt pieneksi, nyt mietin, laitanko pakettina vai erikseen. Kummin päin käy paremmin kaupaksi? Kyse n. 92cm vaatteista. Kaikki priimakunnossa ja merkkirompettakin löytyy.

Neuvoja?

Merkkivaatteet yksitellen, saat paremman hinnan!!!! hm:t, yms. pakettina :)

Yhteistyössä