Huutiksesta minäkin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siiri

Vieras
Elikkäs kertokaahan viisaammat kun olen ollut listoilla huutiksessa 2v ja ahkera huutaja sekä myyjä.Minulla on sitten "luotto" myyjä usasta jolta huutelen kaikkea ja nyt on tavaraa tulossa yli 100e edestä ja tuotteet ei ole tullut vaikka on postitettu jo tammikuun puolessa välissä.Olen laittanut myyjälle viestiä että antaa tarkat päivät milloin postittanut ja sain ne ja hän sanoi että voi joskus mennä jopa 2-3v tai ylikin mutta se on todella harvinaista kuitenkin.Nyt mietin että kun ei ole lähetykset tulleet niin minkä palautteen annan vai annanko ollenkaan kun myyjä on kuitenkin tuttu joten uskoisin että on lähettänyt.Koskaan ei edes suomessa ole mun lähetykset hukkuneet eikä ulkomailta vaikka paljon sieltä ostelenkin ja nyt harmittaa ihan kauheasti =(

taitaa olla postilla pienet vaikeudet tällä hetkellä ainakin oon huomannu että monet tärkeet kirjeet on päivätty joskus viimekuussa ja eräpäivä laskuissa miten sattuu.

Pyydä jotain seurantanumeroa, millä voisit selvitellä asiaa Suomen postista. Saattaahan se paketti olla vaikka jumissa tullissa?
En antaisi vielä tässä vaiheessa palautetta. Selvittelisin ensin asiaa.

Vaikeuksia todellakin taitaa olla kun minäkään en ole suomesta saanut yhdeltä myyjältä pakettia vaikka olisi pitänyt tulla jo monta päivää sitten,ärsyttää suuresti.

odottaisin vielä viikon, ja koittaisin tarkistaa kaikki seurantakoodit sun muut,. sillä tulliin voi isompi paketti helposti jäädä, luotomyyjälle kannattaa antaa aikaa jos olisi joku muu niin olisin jo antanut negaa

ei ole seuranta mahdollisuutta kun sieltä asti tulee lähetys.Tullissa ei voi olla kun tulee kahdessa eri lähetyksessä ja ei ole summa niin iso että jäisi tulliin.Myyjä on huutis tuttu joten en viitsisi ihan negaa antaa kun tiedän että on postittanut.Ei auta kun toivoa parasta että saisin lähetykset.

Yhteistyössä