Huutiksesta mielipiteitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huutismyyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huutismyyjä

Vieras
Mitä mieltä olette. Huutis on niin tulvillaan noita vauvojen/pikkusten vaatepaketteja, että ostaako kukaan oikeesti enään tavisvaatteita...

Siis ihan normi college housuja, bodeja jne.

Itellä ollut pitkään jo monta pakettia, omasta mielestä ihan ok-vaatteita, mutta eipä vaan mene, vaikka lähtö on 0?.

Mistä mielestänne johtuu, onko noi kuitenkin sit muitten mielestä lumppui joita ei voi lapsella pitää?

=)

Mä en ostais itse mitään perusbodeja esim. valkosia, jossa jotain nallekuvia tms. Huomasin vain, kun sain paljon lainaan vaatteita vauvalle, sellasia perusjuttuja, niin ei niitä tullut käytettyä. Tykkään kaikista uusretro-lindex-tyylisistä.. ne varmaan ainakin muutenkin menee hyvin kaupaksi, jos hinta on kohillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ake:
Mä en ostais itse mitään perusbodeja esim. valkosia, jossa jotain nallekuvia tms. Huomasin vain, kun sain paljon lainaan vaatteita vauvalle, sellasia perusjuttuja, niin ei niitä tullut käytettyä. Tykkään kaikista uusretro-lindex-tyylisistä.. ne varmaan ainakin muutenkin menee hyvin kaupaksi, jos hinta on kohillaan.

niin ja hyvät kuvat kannattaa ottaa.. En ymmärrä niitä myyjiä, jotka myy valmiiksi tahrasia bodeja?? Jotkut kyllä niitäki ostaa joskus, jos on joku mei merkkinen :D Oli äsken ainakin yks sellanen myynnissä, kun seikkailin tuolla huutiksessa..

Minä oon ostanut huutiksesta nimenomaan erikseen vaatteita. Ainuttakaan pakettia en ole ostanut kun kaikki "poikapaketit" on ällöttävän värisiä. Teen ennemmin niin että ostan yhdeltä huutajalta useita eri vaatteita ja sitten hän pistää ne yhteen pakettiin.

Ja ostin paljon perusvaatteita, valkoisia bodyjä, potkuhousuja, puolipotkareita. Nyt kun poju alkaa oleen kohta taapero niin olen ruvennut enemmän kiinnitään huomiota myös vaatteiden ulkonäköön.

t.se mamma jonka poju kulkee punaisissa bodyissä:)

Yhteistyössä