Huutiksesta kysymystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omituista

Vieras
Oon aika vihreä näissä huuto.netin asioissa. Voitin huudon ja kuten meklariviestissä kehoitettiin, niin otin yhteyttä myyjään (sähköpostitse). Myyjästä ei kuitenkaan ole kuulunut mitään. Kuinka kauan mun kannattaa odotella, kun kohde sulkeutui vasta tiistaina? Mites tässä tapauksessa kannattaa toimia, kun tosiaan myyjästä ei kuulu mitään? Raha ei siis ole siirtynyt, kun myyjän puolelta on ollut ihan hiljaista.

Oletko kelannut sen sähköpostiviestin loppuun asti ja katsonut että onko siellä lopussa myyjän automaattinen viesti tilinumeroineen?

Toiset laittavat tilinumeron myös siihen puhelinnumeron tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi kun ostajat tajuaisivat edes joskus tehdä näin::
Oletko kelannut sen sähköpostiviestin loppuun asti ja katsonut että onko siellä lopussa myyjän automaattinen viesti tilinumeroineen?

Toiset laittavat tilinumeron myös siihen puhelinnumeron tilalle.

Ei ole automaattiviestissä mukana muuta kuin nimi, osoite, puh.nro ja sähköpostiosoite. Pari kertaa olen huutiksesta tavaraa ostanut ja oon kyllä huomannut, kun tilitiedot on ollut siellä mukana.

Ja mitä tulee sähköpostin päivystämiseen, niin ite kyllä haluaisin rahani heti pois, jos jotain alan myymään, eli aika omituista sinänsä...

Mulle on taas käynyt aika monesti niin että ostaja ei tajua katsoa sitä vakioviestiä, mihin olen laittanut tilinumeroni maksua varten. Voi mennä päiviäkin ennen kuin ostaja kysyy sähköpostitse tilinumeroa vaikka sen on tosiaan jo valmiiksi vakioviestissä.

Mutta ap:lle: Luulisi kyllä että myyjä olisi kiinnostunut saamaan rahat tuotteista mutta voi tietty olla että myyjä on vaikka sairastunut tai jossain reissun päällä ja unohtanut infota matkasta huutikseen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja mitä tulee sähköpostin päivystämiseen, niin ite kyllä haluaisin rahani heti pois, jos jotain alan myymään, eli aika omituista sinänsä...

Mutta elämä ei aina mene suunnitelmien mukaan, milloin lapset sairastuvat oksennustautiin, jolloin ei ehdi myymään pyykkirumban ja siivouksen vuoksi tai mitä pahempaa, nettiyhteys sanoo itsensä irti laiterikon vuoksi - viikon palstapimennossakin sen takia ollut =) Odottele rauhassa muutama päivä!

ootko käyny kattoo sen myyjän kuvauksesta, ettei oo jotain estettä? Ite kirjoitan aina sinne, jos oon esim pitemmällä reissulla. oottasin varmaan vielä jonkin aikaa ja sitten kysyisin uudestaan tilitietoja

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootko käyny kattoo sen myyjän kuvauksesta, ettei oo jotain estettä? Ite kirjoitan aina sinne, jos oon esim pitemmällä reissulla. oottasin varmaan vielä jonkin aikaa ja sitten kysyisin uudestaan tilitietoja

Kiitti vinkistä, käynpä kurkkaamassa :). Tämmöstä en tajunnutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kiitti vinkistä, käynpä kurkkaamassa :). Tämmöstä en tajunnutkaan.

Ei ollut minkäänlaista tekstiä kuvauksessa. No, oottelen vielä jokusen päivän...