S
Siiri
Vieras
Mikä mahtaa olla että kun huutikseen laitoin vaatepaketin ja ne on uudenveroisia ja merkki vaatteita niin ei huutoja oikein tule ja ei ole edes hv:tä?SItten siellä joku myy jotain niin hinnat 200e ja muutama vaate esim tai sitten ovat tahraisia tai rikkinäisiä.Tullut monen tälläisen kohteen katsottuani mieleen että onko joku huijari siellä vai oikeastiko joku huutaa rikkinäisiä ja tahraisia vaatteita.Ja toinen minkä olen pistänyt merkille on se että tietty ja sama nimimerkki myy mitä vain niin hinta on sadoissa euroissa aina.Kerrankin minulla oli myynnissä housut jotka oli ihan uudet ja samanlaiset kun yhdellä oli käytettynä niin ihmiset kilpaa huusi niitä käytettyjä ja hinta oli ihan huikea yksistä housuista.
Itse en hae tällä nyt sitä että minunkiin paketista pitäisi saada monta sataa euroa vaan tullut mieleen että miksi ei huutoja tule vaikka on ihan uudenveroisia vaatteita ja tosiaan ei miltään viime vuosikymmeneltä.Kaikista on selkeät kuvat ja tiedot.Ei ole hv:tä edes ja postareista minä maksan jopa osan ja on näyteikkunassakin vielä.Onko muut huomannut tälläistä ja meneekö huutiksessa mikään enään kaupaksi?
Itse en hae tällä nyt sitä että minunkiin paketista pitäisi saada monta sataa euroa vaan tullut mieleen että miksi ei huutoja tule vaikka on ihan uudenveroisia vaatteita ja tosiaan ei miltään viime vuosikymmeneltä.Kaikista on selkeät kuvat ja tiedot.Ei ole hv:tä edes ja postareista minä maksan jopa osan ja on näyteikkunassakin vielä.Onko muut huomannut tälläistä ja meneekö huutiksessa mikään enään kaupaksi?