huutiksesta kyselen taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme myyjä

Vieras
Eikö tämä ole jokseenkin outoa jos myyjä laittaa myynti ilmoituksen jossa kertoo että 4 päivää on vain huudon sulkeutumisesta maksuaikaa?
yksi myyjä teki näin ja minusta ainakin huutajana on aika kiskurimaista vaatia että joku kerkeää 4 päivässä maksamaan tuotteen,
mitä jos ei ole sama pankki että maksaa sen juuri neljäntenä päivänä mutta rahat näkyy myyjän tilillä vasta 2-3 päivää myöhemmin
tai mitä jos saa vasta rahaa myöhemmin ja haluaa sen tuotteen.
Vähän tulee tunne että onkohan tavarat sitten laillisesti edes hankittu ja halutaanko varastetusta tavarasta nopeasti eroon

Mun kohalle on sattunu pari myyjää, jotka antaa maksuaikaa kokonaiset kolme päivää. Maksan kyllä aina mahd. nopeesti, mut ärsyttää tuollanen kuitenki. Sit nää samat myyjät postittaa tuotteen lähes parin viikon viiveellä :headwall:

Kyllä sitä oletaan, että on rahaa ostaa, jos menee huutamaan. Kyseinen myyjä on varmaan törmännyt ostajiin, joilta saa odotella maksua viikkokausia (sellaisiakin on, itse olen törmännyt sellaiseen, en tosin hermostunut, oli ainoa huutaja ja tavara sellaista, mistä halusin päästä eroon).

Täällä palstalla sinun olisi pitänyt jo oppia, että monella on akuutti rahapula ja sitä pitäisi saada heti.

Minusta tuo on hyvä :) Jos kerran aikoo jotakin ostaa niin eikö se pidä olla sitten varmaa että sen maksunkin suorittaa,
jos ei rahaa silloin ole niin sopii etukäteen myyjän kanssa voiko maksaa silloin ja silloin jos voittaa kohteen ja huutaa sitten vasta.

Minua ärsyttää satunnaisena myyjänä sekin että
myyn tavaraa ja saan vinkua maksua ostajalta usienkin vielä kahdenviikon päästäkin!!

Olen sitä mieltä että tuote jota halutaan ostaa ollaan valmiita myös mahdollisimman nopeasti maksamaan kuten itsekin sen heti postiin laitan kun maksu tililläni näkyy :)

Minä voisin kirjoittaa juuri noin minun myynti ilmoituksiini,
ärsyttää todella paljon kytätä monta viikkoa koskahan ostaja mahdollisesti on maksanut tuotteen vai onko muuttanut mielipidettään ehkä tämän 2-3viikon aikana kun rahaakaan ei kuulu.

Ja parhaita on nämä jotka ostaa osta heti tuotteen ja maksaa joskus kuukauden päästä :(

Jos ei rahaa niin ei sitten huudellakkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
En minä tuollaisten kanssa kauppaa tee. Joskus menee monta päivää, että edes ehdin tietokoneelle katsomaan. Turhaa stressata tuollaisten myyjien kanssa.

Juuri tuollaisten takia siellä varmaan niitä ehtojakin myyjät laittaa ;)

Ajatteleppa se tilanne niin että myyt itse hutiksessa kamaa,
olet varannut siihen 2viikkoa aikaa huutojen sulkeutumisen jälkeen ennekuin lähdet reissuun.
Joku maksaakin vasta tasan 2viikon päästä,
ei edes ilmoita siitä vaan olettaa että sinä myyjänä kyttäät tilitietojasi ja samaan aikaan vingutaan kuinka tuotteen täytyisi jo olla uudella omistajalla.

Mikä siinä on niin vaikeaa jos kerran jonkin tuotteen haluaa,tietää myyntikohteestakin jo katsoa sen sulkeutumisen ja maksaa tuotteen heti pois kun saa myyjän tilinumeron.

Ärsyttää kun
minäkin olen laittanut joskus myymieni tuotteiden kohdalle maksuajan jo ilmoitukseen :)
Ja parasta on nämä ketkä kyselevät 2 vrk myöhemmin minun
TILINUMEROANI
jotka voivat sitten masaa määrä ajassa tuotteen ja olettavat silloin vasta määrä-ajan alkavan kun kysyvät tilinumeroa jota MUKA ei ole saaneet?
Niin,
kumma juttu että kaikki muut sen on aina saaneet vakio viestinä mutta aina löytyy yksi vastarannankiiski kuka väittää toista :(
Keino se on tämäkin saada lisää maksu-aikaa :(

Mun mielestä tilinumeron sais ilmottaa siinä vakioviestissä että ei tarvis erikseen kysellä ja odotella vastausta että pääsee maksamaan. Ja jos myyjää vaatii maksun muutaman päivän kuluessa niin pitäis mun mielestä olla myös valmis postittamaan nopeasti eikä odotuttaa viikkokausia

Yhteistyössä