Huutiksen korotusautomaatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos avusta!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos avusta!

Vieras
Miten se siis toimii? Mulla ois yks kohde jonka ehdottomasti halua, mut just sen sulkeutumishetkellä ollaan yksissä juhlissa
Eli jos hinta on vaikkapa 50e ja oon valmis maksamaan siitä 60e, laitan siis tuon 60e korotusautomaattiin. Nostaako se kerralla sit tuohon jos joku muu huutaa, vai nostaako 2e kerrallaan (2e siis kertakorotus kohteessa).
JA tarviiko mun tehdä ensin yks huuto eli nostaa 52e:oon ja sit vasta voin käyttää automaattia?

Laita automaattiin 60?, jos siinä on nyt hinta 50? ja 2 ? korotuksilla niin se nostaa automaattisesti sen siihen 52? summaan sun puolesta.

Nostaa aina siis 2?, kun joku huutaa, aina sinne 60? summaan saakka.

Voit laittaa korotusautomaatin päälle heti ekasta huudosta. Muista laittaa se "täppä" siihen korotusautomaatti-kohtaan.

Kun sulla on se päällä ja eka korotus ois vaikka 52?, sun huuto jää voimaan tuolla 52?:lla. Seuraava yrittää huutaa siitä 54?, mutta sun huuto jää taas voimaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ps, monesti olen saanut tuotteen, kun laitankin korotusautomaattiin 62?, eli ei "tasarahaa" vaan aavistus yli. Moni kun juurikin huutaa vain noihin tasarahoihin.

Näin kannattaa! :wave: :wave:

Näin just, äläkä laita jotain 52,01 (siis vain hden senti yli), sitä käyttää moni. Laita jonkin epätodennököisempi luku tyyliin 52,17.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ps, monesti olen saanut tuotteen, kun laitankin korotusautomaattiin 62?, eli ei "tasarahaa" vaan aavistus yli. Moni kun juurikin huutaa vain noihin tasarahoihin.

Näin kannattaa! :wave: :wave:

Näin just, äläkä laita jotain 52,01 (siis vain hden senti yli), sitä käyttää moni. Laita jonkin epätodennököisempi luku tyyliin 52,17.

Täh?! Siis toi meni jo yli ymmärryksen...

Yhteistyössä