Huutiksen käyttäjät, viimeisimmät ostoksenne huutiksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Ja oletteko ostoksiinne tyytyväisiä?

Minä olen huutanut sieltä viikon sisällä itselleni Marimekon pallopaidan ja Catepillarin tennarit sekä H&M:n kevättakin, nuo kaikki käyttämättömiä. Lisäksi kesäsandaalit.

Pojalle olen tässä kevään aikana huutanut kurahousut ja sadetakin, kaksiosaisen vk-puvun ja pari vaatepakettia seuraavaa kokoa.

Minä olen kaikkiin tyytyväinen, paitsi että pari liian pientä juttua on ollut mukana.

Vintage-mekko, jota en ole vielä nähnyt, koska on tulossa. Mies on huutanut itselleen levyjä. Pari kuukautta sitten huudettiin upea 1950-lukulainen keittiökaappi.

[QUOTE="myö";23708915]Vintage-mekko, jota en ole vielä nähnyt, koska on tulossa. Mies on huutanut itselleen levyjä. Pari kuukautta sitten huudettiin upea 1950-lukulainen keittiökaappi.[/QUOTE]

Wau, tuo kaappi on varmaan hieno!! Mekin tykätään vanhoista huonekaluista eikä meillä oikein muita olekaan. Ruokapöytä ja tuolit pitäisi löytää, jotain vanhaa, pitääkin katsoa huutiksesta.

Ostin käyttämättömän Kidfix turvavyöistuimen kaupan hintaa halvemmalla ja tyytyväinen täytyy olla. Mullekaan ei ole ikinä tullut huonopa tavaraa huutiksen kautta, tosin olen aika tarkka sen suhteen mitä huudan ja keneltä. Ja mitään arvokkaampaa en osta ellei ole noutomahdollisuutta jotta voi tarkistaa tuotteen kunnon ennen maksamista.

Yhteistyössä