huutiksen hintavaraus...voi elämä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miu"

Vieras
Olen nyt 4 kertaa yrittänyt huutaa yhtä vaatepakettia jossa hintavaraus. se kohde on auki aina vain pari päivää ja aina sulkeutuu kun ei hintavaus mene rikki. ja aina myyjä panee sen uudelleen myyntiin alkaen 0e..ja olen huutanut 60e asti!

miksi se pitää panna se hemmetin hintavaraus!!

toinen ihana vaatepaketti oli niin siinäkin hintavaraus ja myyjä oli kirjoittanut "hintavaraus 90e" ja lähtöhinta 9e.. mitä hiton järkeä???!!

Joo en tajua myöskään... Mun mielestä koko hintavarauksen sais mun puolesta poistaa. Miksei voi heti pistää sellaista hintaa, millä on valmis myymään? Sun tilanteessa mä laittaisin suoraan postia, että mihinkä hintaan se paketti lähtisi. Mä usein laitan, jos hv ei ylity ja mun huuto ois ollut muutoin voittava.

Minuakin nuo huutonetin hintavaraukset ärsyttävät suunnattomasti. Miksi ei voida rehellisesti laittaa lähtöhintaa sellaiseksi, että on valmis sillä tuotteen myymään. Huutonetissä pitäisi vähintäänkin olla hakutoiminto, jolla voisi rajata haun koskemaan vain tuotteita, joilla ei hintavarausta.

Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti;23515676:
Mä en huuda mitään missä on hintavaraus, se on ihan ääliö systeemi. Pitäis poistaa koko huutiksesta.

Olen samaa mieltä. En tajua varsinkin jos lähtöhinta laitetaan 0 euroa ja korotus 0,10 euroa ja hintavaraus ei tule vastaan edes 80 euron kohdalla.