Huutiksen bulvaanit!

  • Viestiketjun aloittaja Sivusta seurannut
  • Ensimmäinen viesti
Sivusta seurannut
satun tietämään, että kaverini toimii yhden myyjän bulvaanina, nostaen hintoja useita kymppejäkin tällä tavoin.
Kyse on eri kokoisista laadukkaista lasten merkkivaatteista. Tämän vielä tosi suositun myyjän vaatteiden hinnat nousee muutenkin älyttömyyksiin ja sit on vielä tää ystäväni, hänen vakkarihuutajansa, joka korottaa ja korottaa ja loppupeleissä antaa toisen voittaa. Monesti tällä myyjällä on vielä kaverinikin vaatteita myynnissä. Hän kun on huippumyyjä ja vaatteista maksetaan enemmän. Näin ystävänikin tienaa siinä paremmin kuin itse myymällä, omalla nimimerkillään.
Mitä olette mieltä tästä toiminnasta. Tuskinhan se laitonta on, mutta ketuttaa niiden monien oikeiden huutajien puolesta.
 
ap
En uskalla nimimerkkejä mainita...kaverini kuitenkin saisi sen tietää sitten. Piirit on niin pienet noissa merkkivaatteissa. Kun seuraa myyjiä ja huutajia, huomaa pian yhteyden.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En uskalla nimimerkkejä mainita...kaverini kuitenkin saisi sen tietää sitten. Piirit on niin pienet noissa merkkivaatteissa. Kun seuraa myyjiä ja huutajia, huomaa pian yhteyden.
Alkaako myyjän nimimerkki k:lla ja sen kaverin numerolla?
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Merkkivaatteita on usein hänellä myynnissä eri kokoisia . Tää kamuni huutaa vaan tiettyjä kokoja, koska osa niistä on hänen vaatteitaan....(ymmärsittekö)
Joo, ymmärsin. Mutta eikö näistä voisi kuitenkin ilmoitella tuonne huutiksen ylläpitoon, että seurailevat... Tietty en tiedä pystyykö tollasta mitenkään todistamaan, koska sen voi selittää sillä, että monilla on ns. "vakihuutajia", siis ihan oikeita sellaisia. Kurjaa yhtäkaikki :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Mä vihaan tollasta. Toisaalta, ei se oo tyhmä ketä pyytää vaan se joka maksaa.. Mutta toi on raivostuttavaa koska joku haluisi oikeasti ostaa vaatteita edullisesti..
Tällaisessa systeemissä toimivalla myyjällä ei varmaankaan ole alunperinkään ajatuksena myydä niitä vaatteita edullisesti, joten sikäli muut, "oikeat", ostajat eivät menetä mitään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Merkkivaatteita on usein hänellä myynnissä eri kokoisia . Tää kamuni huutaa vaan tiettyjä kokoja, koska osa niistä on hänen vaatteitaan....(ymmärsittekö)
Joo, ymmärsin. Mutta eikö näistä voisi kuitenkin ilmoitella tuonne huutiksen ylläpitoon, että seurailevat... Tietty en tiedä pystyykö tollasta mitenkään todistamaan, koska sen voi selittää sillä, että monilla on ns. "vakihuutajia", siis ihan oikeita sellaisia. Kurjaa yhtäkaikki :(
Totta! Niinhän ne sanoisivat. Vakiostajia,vakihuutajia. Tylsä juttu kuitenkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Joo, nää vihjailut tuntuu tosi kivalta myyjästä, joka pelaa rehellisesti ja silti hinnat nousee paketeissa korkealle :/ Siinäpä kateelliset (?) leimaa kaikki myyjät.
TÄMÄ MYYJÄ EI OLE MYYNYT YHTÄKÄÄN PAKETTIA ! vaan yksittäisiä merkkivaatteita!!!
 
myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huomattu on juu, näitä löytyy useampia, siksi en yleensä huudakaan noita suosituimpia paketteja tai vaatteita.
Kaikki ei huijaa! Vaikka nousis hinnat miten korkeeksi. Mullakin monia vakihuutajia paketeillani, vaan minkäs minä sille voin, että tykkäävät samanlaisista vaatteista kuin minä ja heilläkin lapset kasvaa.
 
vieras
Joo semmosta se on, ebayssa huomannu samaa. Paitsi sinne usein tulee huudon loppuvaiheessa jokin 0-palautteinen huutamaan, ehkä jopa myyjän oma kaksoistunnus. Ärsyttävää, mut itse jättäydyn aina huutokilvasta siinä vaiheessa pois kun epäilykset herää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huomattu on juu, näitä löytyy useampia, siksi en yleensä huudakaan noita suosituimpia paketteja tai vaatteita.
Kaikki ei huijaa! Vaikka nousis hinnat miten korkeeksi. Mullakin monia vakihuutajia paketeillani, vaan minkäs minä sille voin, että tykkäävät samanlaisista vaatteista kuin minä ja heilläkin lapset kasvaa.
Varmasti suurin osa myyjistä ei huijaa ja todella monella on vakituisia ostajia. Tarkoituksenani ei ollut yleistää huutismyyjiä epärehellisiksi. Olen itsekin joskus katsonut,että paketeista maksetaan komeita summia.
Kyse on siis yksittäisten merkkivaatteiden esim. burberry vaatteiden myyjästä.
 
ap
Kaverini huutaa monesti oman tuotteen itselleen, jos hinta ei tyydytä tai sitten siis nostelee hintaa ja muut korottavat lisää. Palautteita nämä vaihtelevat sitten keskenään niin kiitollisina ja tyytyväisinä kaupoista.... Mua vaan sapettaa tuo. Olkoon sitten vaikka kateutta, mutta rehellisyyttä se ei ainakaan ole.
 

Yhteistyössä