Huutavatko lapset usein kurkkusuorana pitkiäkin aikoja lentomatkoilla?

  • Viestiketjun aloittaja hellureeeoo
  • Ensimmäinen viesti
5+2+lemmikit
Ne lennot, noin 20 missä oon ollut niin ei koskaan kukaan ole juuri huudellut. Toki kiljahduksia tai hetken itkua muttei muuta. Omat on pienimmllään ollu 2 v koneessa.
Eipä kai siinä muuta kun vanhemmille pitkää pinnaa ja hyviä viihdytysfiiliksiä. Ei varmaan niinkään oo leluista kiinni kun siitä jaksaako aikuinen olla vuorovaikutuksessa.
 
hmmmmmmmmmmm
Ne lennot, noin 20 missä oon ollut niin ei koskaan kukaan ole juuri huudellut. Toki kiljahduksia tai hetken itkua muttei muuta. Omat on pienimmllään ollu 2 v koneessa.
Eipä kai siinä muuta kun vanhemmille pitkää pinnaa ja hyviä viihdytysfiiliksiä. Ei varmaan niinkään oo leluista kiinni kun siitä jaksaako aikuinen olla vuorovaikutuksessa.
Yksi huusi ehkä kaksi tuntia yhteensä puolen tunnin pätkissä 15h lennolla. <riippuu paljon lapsesta, tempperamenttisemmat kestävät yleensä vähemmän.
 
Vierass
Mun lapsi huusi 2-vuotiaana koko kuuden tunnin lentomatkan ajan. Välillä onneksi nukahti hetkeksi. Huuto jatkui vielä silloinkin, kun odoteltiin matkatavaroita Helsinki-Vantaan kentällä. Tällaisia lapsia onneksi lienee aika vähän.
 
jeeep
Yleensö aika vähän, mutta toki ne jotka huutavat muutenkin, huutanevat myös lentokoneessa. Näistä ei hlökohtaista kokemusta, mutta tiedän kummityttöni huutaneen noin puolet Thaimaan lennosta.
 
keps
Meillä 5 v karjui (+potki) täyttä huutoa kerran puoli tuntia, kun laskun yhteydessä korviin sattui niin paljon. Muuten ei pahemmin huonoja kokemuksia. Reissattu vuoden ikäerolla olevien lasten kanssa joka vuosi. Tosin pisin lento on ollut 6 h - ja viihdykkettekä ollut mukana vähän liikaakin.

Itse aikoinaan kuulemma huusin koko lennon ajan matkalla Jenkkeihin...olin silloin 5 v. Vanhempani eivät tienneet syytä miksi huusin.
 
Riippuu paljon lapsestakin. Meijän sälli karjui kyllä taaperona lennolla paitsi torkkuessaan. Halusi päästä vain juoksemaan käytäville eikä ainakaan istua. Ei kelvannu mikää viihyke. Palatessa oli yölento ja nukku onneks pidemmän pätkän. Ite oon lentäny monesti ja kyllä aina on seassa niitä huutajia. Korvia se ei niinkää huutanu, sitä vain että oli pakko olla siinä paikallaan.
 
Ne lennot, noin 20 missä oon ollut niin ei koskaan kukaan ole juuri huudellut. Toki kiljahduksia tai hetken itkua muttei muuta. Omat on pienimmllään ollu 2 v koneessa.
Eipä kai siinä muuta kun vanhemmille pitkää pinnaa ja hyviä viihdytysfiiliksiä. Ei varmaan niinkään oo leluista kiinni kun siitä jaksaako aikuinen olla vuorovaikutuksessa.
Eikä se vuorovaikutuskaan pelasta jos toinen on karjuakseen. Tolla on aina ollu todella vahva temperamentti,onneksi iän myötä on alkanu kuunnella puhettakin sen jääräpäisen karjumisen sijaan.
 
Kerran pitkällä yölennolla jonkun n 3v lapsi huusi tuntikausia. Kuulosti siltä, että sitä nyppi kun ei ollut tekemistä ja olis pitäny pysyä paikallaan. Vanhemmat teki kaikkensa, mutta ei se oikein auttanut.
 

Yhteistyössä