V
vierailija
Vieras
Onko kellään muulla helposti hermostuvaa, jatkuvasti huutavaa miestä? Miten olette jaksaneet? Minun avomies tuntuu hermostuvan ihan pienistäkin asioista, jos jokin asia ei mene niin kuin pitäisi. Hän alkaa huutamaan minulle esim. jos hänen autonsa puhaltaa kylmää ilmaa eikä lämmityslaite toimi. Hän huutaa myös äidilleen ja isälleen. Hänen vanhempansa tuntuvat olevan samanlaisia, varsinkin hänen äitinsä huutaa ja olen nähnyt hänen myös kahdesti mottaavan tätä avomieheni isää eli siis omaa miestänsä.
Olen jotenkin tosi väsynyt tähän, kun olen itse hyvinkin rauhallinen ihminen. Tuntuu, että minäkin alan jo hermostumaan, ihan kuin tämä olisi tarttuvaa. Ei auta vaikka sanon hänelle, että puhu hiljempaa tai rauhoitu. Mies haluaisi kovasti lapsia kanssani, mutta mietin sitä, että jos hän huutaa lapsillekin.
Olen jotenkin tosi väsynyt tähän, kun olen itse hyvinkin rauhallinen ihminen. Tuntuu, että minäkin alan jo hermostumaan, ihan kuin tämä olisi tarttuvaa. Ei auta vaikka sanon hänelle, että puhu hiljempaa tai rauhoitu. Mies haluaisi kovasti lapsia kanssani, mutta mietin sitä, että jos hän huutaa lapsillekin.